2010. január 4., hétfő

Rettenetes éjszakák.....

.....számunkra is és Milla számára is! Mostanában nem túl jók az éjszakáink! Millus nagyon sokat fejlődött mozgás terén és lehet ez a gond! Szinte egyszerre kezdett el mászni,ülni,állni. Hihetetlen,hogy mit művel éjjel. Útnakindul, felül, mászik, térdel.... Hallgatni is rossz, mivel fejjel nekimegy a kiságy falának. Akkorákat durranik,hogy néha majdnem megáll a szívem! Nagyon féltem a kutacsát (még nem nőtt össze,szinte semennyire!). Tegnap óta utazóágyban alszik addig, amíg nem szokja meg azt,hogy nem kell éjjel tornáznia, eleget tud nap közben is! De ez a kisebb probléma! Egy hónapon belül kétszer csinálta meg azt -tegnap volt a második- hogy elkezd üvölteni éjjel. Soha nem hallom így sírni! Teljesen más,mint amikor gondja van! Rémisztő! Felmentem hozzá, kivettem az ágyból, próbáltam felébreszteni,de nem ment! És a legrosszabb: nem vesz levegőt sírás közben! Első alkalommal kiabáltam és fújtam az arcát, nem sok sikerrel! Akkor rémültem meg igazán,amikor a fejecskéje hátrahajlott és elernyedtek a végtagjai! Majdnem elájult! Apa ekkor mondta,hogy mosdassuk meg! Nagynehezen sikerült lenyugtatni így! Még egy óra múlva is remegtem! Tegnap már rutinosan, egyből vittem ki lemosdatni! Mostam az arcocskáját és a tarkóját hideg vízzel. Az arcát ért hideg vízre reagált csak! Ekkor kezdte el kinyitni a szemét. Azért most is eléggé megrémültem! Beszéltem a dokival és a telefonban azt mondta,hogy ez hisztinek tűnik,de holnap vigyem el tanácsadásra és megbeszéljük! Szerintem, nem fáj semmije ilyenkor,mert akkor azután is sírna, hogy felébresztjük. Lehet,hogy csak rosszat álmodik? Ha igen,akkor elég durva reakció ez egy rossz álomra! Remélem hamar kinövi,mert én fogok elájulni ettől a sokktól! Vagy hozzá kellene szoknunk? Áááá.... Ehhez nem lehet!

Azért a végére egy kis jó is,
hogy ne legyen ilyen rossz ez a bejegyzés: hallgassátok meg Milla kedvenc dalát. Ha ez megy a tv-ben (reklám),akkor tátott szájjal figyel! Imádja!






Képeket is teszek fel. Nem frissek, Milla itt 3 hónapos volt,csak most kaptuk meg ezeket a képeket és annyira jók,hogy meg kell mutatnom belőlük párat! :)



9 megjegyzés:

Andrea írta...

A képek nem csak jók, szépek! :-)
Ádámnál is ezek a "tünetek" egy-egy gyors mozgásfejlődés-ugrásnál, nálunk is döng az ágy, tényleg iszonyú hallgatni. A hirtelen felsírás is előfordult, most már talán 4x, és mi is nagyon nehezen ébresztjük fel. Sosem kellett kivenni éjszaka még az ágyból ezen sírások előtt, most igen. De azért annyira nálunk nem ijesztő ennyire, mert hideg vízre nincs szükség /eddig/. Én is arra gyanakszom, hogy valami az agyban történik ilyenkor, s valami hasonlót mondott nekem egy neurológus prof., mikor a nagyobb lányomat vittük hozzá hasonló éjszakai tünetekkel...
TUdom, ettől még nem vagytok nyugodtabbak, de szerintem Millusnak szerencsére nincs semmi "baja". Simogasd meg helyettem is a buksiját, kérlek! :-)

Adrienn írta...

Hát ehhez tényleg nem lehet hozzászokni! Nagyon sajnálom, hogy ilyeneket kell átélned! Még a hideg is futkosott a hátamon olvasás közben! Mindenképpen mondd majd el, mit mondott a doki!
Puszi Millusnak!

Betty írta...

Jajjj, nagyon sajnálom ezeket a rejtélyes éjszakai sírásokat :( Minden elismerésem a Tiéd, Tiétek, hogy ilyen jól kezelitek a helyzetet! Remélem, hogy többször nem lesz ilyen!

A képek tündériek, nagyon megnőtt Millus!

Dupla fejvédő nem lenne megoldás az éjszakai kobak-puffanások ellen?

AndiLeila írta...

Nagyon sajnálom az éjszakai sírásokat:((.Remélem a doki mondd valami okosat!
Édes a képeken Millus!:)

Kata Wagner Berg írta...

Igazan gyonyoru baba!

Sean jo alvo nagyon,nem volt gond vele szilveszterkor se...lehet azet volt olyan nyugodt mert egy kiscsajszi is aludt a szobajaban..hehe

Nagyon rikan,de csak a napkozbeni alvasanal van neha sirasra keles...en azt betudom rossz alomnak...mert eleg gyorsan vissza is alszik.
Nem szeretem a Januart,olyan szurke es uncsi, hideg es elgondolkoztato, alig varom a tavaszt...haha pedig meg csak tel kozepe van :(
Puszi Millus babanak,es neked is

M.Cs.Réka írta...

Szegény kicsi Millus, borzasztó lehet ez a sírás! Én azt hittem, amikor a múltkor mesélted, hogy ilyenkor ébren van. Remélem a doki tud adni majd valami tanácsot, és addig is kitartás!

Ezt a számot én is imádom :)
A képek nagyon szépek már megint, és jólesett egy kis nyári hangulat a hóesés közepette :)

Szilvi írta...

Szegénykéim, ez tényleg nagyon ijesztő lehet és szerintem sem lehet megszokni, remélem elmúlik valahogy!!!

Lehet hogy tényleg hiszti, Réka mikor hisztiből üvölt valamiért /mert mondjuk elveszek Tőle valamit/, csinál olyat hogy elkezd sírni, abbahagyja, 1-2 másodpercig csak vörösödik, nem vesz levegőt és utána éktelenül elkezd ordítani. Persze Millusé sokkal durvább, csak azért mondom hogy tudnak ilyeneket produkálni hisztiből!
De mondjuk Millus miért hisztizne az éjszaka közepén??? :-0 Rossz álom lehet, felijedhet ilyenkor, fél a sötétben? Van halvány éjszakai fény a szobájában?

Még az lehet és az magyarázná a rossz éjszakákat is, meg amit frances is ír, hogy nagyon sokat fejlődött most Millus és nem tudja még hirtelen feldogozni a kis kobakja. Drukkolok az alvós éjszakáknak!!!

Andi írta...

De gyönyörűűűűűűűűűűűűűű vagy, Millus!!!!Hiszti lenne? Remélem, tényleg csak az.Annyira fájhat a foga?Nem lázas olyankor?Öcsém csinálta ezt 27 évvel ezelött 3x.Neki akkor lázgörcsöt állapítottak meg....Ne,ne az legyen!!!!

Orsi írta...

Szegénykém, ezek tényleg ijesztő dolgok. Nálunk is van nagy koppanás az ágy tetejénél (én is mindig nagyon megijedek, de van, hogy Olivér fel sem ébred rá...), és nálunk is akkor romlottak el az éjszakák, amikor felgyorsult a fejlődése...
Viszont Milla gyönyörű, jók ezek a 3 hónapos nosztalgiaképek!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner