2009. december 29., kedd

Első

Karácsony....
Nagyon jól sikerült Milla első karácsonya. 24-én délelőtt megcsináltam az ünnepi ebédet (Apa szerint nagyon finom lett),majd délután Apa elvitte Millát sétálni én addig feldíszítettem a fát és alátettem az ajándékokat amiket a Jézuska küldött Millának! :) A fa nem igazán hatotta meg a kisasszonyt, viszont az ajándékok annál inkább! Jobbanmondva az ajándékok csomagolása okozta a legnagyobb sikert! 25-én a szüleimet látogattuk meg. A Bátyám ismét kitett magáért! Isteni karácsonyi vacsorát készített! A cápát még Milla is megkóstolta! Nagyon ízlett neki! Az este fénypontja a hintapaci volt,amit Kamilla a keresztszüleitől kapott! Azóta sem únta meg! Csináltam egy kis összeállítást a karácsonyi képeinkből:







...Névnap...




28-án volt Milla első névnapja.


Kamilla a latin Camilius név női párja. Jelentése: Nemesi születésű.






Amint az a képeken is látszik, ismét a doboz és a zacskó okozta a nagyobb örömet! A játékot csak egy nap után fedezte fel igazán!




...Felállás (M.Cs.Réka kedvéért)





13 megjegyzés:

vedyt írta...

Boldog névnapot kicsi tündér!

Dia írta...

Nagyon csinos, micsoda tapsikolás az ajándékoknak!! Cukin áll fel! :))) Boldog névnapot kicsi Millus!

Adrienn írta...

Igazán gyönyörű Millus ünneplős szerkója (anya ünneplőse meg dögös)! :) A kapucnis alvós képen olyan, mint egy kisangyal!
És micsoda erő lakozik benne! Nagyon ügyesen felállt!
Nagyon boldog névnapot kívánok itt is!

AncsaPetra írta...

Nagyon Boldog névnapot neked kicsi lány!!!!

bettyke83 írta...

Boldog névnapot pici lány:)
Boldog Új évet kivánok nektek:)

Szilvi írta...

Először nem értettem hogy kerültek a kamillák a karácsonyhoz, de így viszont a névnaphoz nagyon frappáns! :-) Boldog névnapot!!!
Nagyon édes a Millus ahogy örül az ajándékoknak! Te meg irtó csini vagy!!! És gratula a felálláshoz, ügyesen csinálja!

M.Cs.Réka írta...

Köszönöm :)
Ez az első felállása? Milyen ügyes és milyen hosszan álldogál! Gratulálok kicsi Millus :)

Betty írta...

Boldog első névnapot Millusnak!

AndiLeila írta...

Utólag is boldog névnapot kívánunk!
BÚÉK Nektek!

mARTeee írta...

Nagyon szép képek ismét. Csini anya és lánya egyaránt. Utólag is boldog névnapot Millusnak!

Tinki írta...

Szuper képösszeállítás! Utólag is boldog névnapot Millus! :)

Kata Wagner Berg írta...

Sean se volt elajulva a fatol...majd jovore :) Tobbet nem lesz igazi fank az tutti,szerintem meg nyaron is fogunk tusket talalni ...ahhh

Cukor kepek!

Orsi írta...

Nagyon édes a videó, a fa előtt ücsörgős-fát bámulós még mindig a legnagyobb kedvencem :-D De a videó utolsó képe is szupercuki!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner