2010. január 17., vasárnap

Eltelt a hét

Eltelt a hét!

Hétfőn délelőtt zenebölcsiben voltunk. Milla nagyon élvezte,bár éppen aludt elötte és az elején nagyon kómás volt. A dokinénit kihagytuk,mert nem volt rá időnk. Felhívtam az EEG időpontja miatt. 19-re ,reggel 9:30-ra kaptunk időpontot.
Szerdán meglátogattuk a védőnőt. Milla 8 kiló és 73 cm. Kis husimusi.
Pénteken korán keltünk. Először az ambulanciát látogattuk meg. Hála az égnek, nem kell műteni Milla cuniját! Nagyon megkönnyebbültem! Utána gyógytornára mentünk. Millával minden rendben van! Megmutatta,hogy milyen szépen feláll és utána le is tud ülni. Aztmondta a gyógytornász,hogy lassan elkezd menni egyedül is,kapaszkodás nélkül. Na, ha ez megtörténik, onnantól már nem kell hozzá járnunk többet!
Közben beszéltem a dokinénivel is. Írt Milla pofijára kenőcsöt. Valószínűleg allergiás valamire. Ha nem múlik a kenőcstől,akkor vissza kell menni a dokihoz.
Szombaton elmentünk ismét csecsemőszínházba. Most az Iciri-piciri című előadást néztük meg. Sikerült az első sorban leülnünk. Milla nagyon élvezte! Talán jobban tetszett neki,mint az előző!


A végére pedig egy kis képösszeállítás. Vajon mi lesz a mi kislányunk, ha majd nagy lesz?




(katt. a képre és nagyobb lesz)

14 megjegyzés:

AndiLeila írta...

Szép méretekkel rendelkezik a kisasszony:).
Nagyon ügyesen halad,hamarosan szaladni fog!
Örülök hogy nem kerül sor műtétre!!
Annyira cuki a képeken!
Puszi nektek!

Laura írta...

Nagyon jó hogy nem kell műteni ,és reméljük az EEG-ről is jó hírekkel tértek vissza .Annyira helyes a fogorvos leszek kép .

Betty írta...

Nagyon örülök, hogy semmi gond Millussal! Már csak az EEG-ért drukkolok, hogy ott is hasonlóan jó híreket kapjatok! De biztos így lesz! :)

Andrea írta...

Jaj, már nagyon vártam, hogy jelentkezz...!
Örülök, hogy műtétre nem kerül sor, az EEG miatt pedig drukkolok!
Szerintem a fodrász esélyes. Annyira áhitattal piszkálgatja azt a hajkefét. Édes nagyon:-)
És milyen magas lányka!
Milyen foltok? A képeken nem látszik jól...

Admin írta...

Örülök,hogy nincs szükség műtétre,hurrá!!! Nálunk is piros Sebi pofija,én is allergia kenőcsöt használok rá,attól hamar elmúlik,de hogy mi lehet a ludas,arra még nem sikerült rájönnöm?!Gondoltam a popsitörlőre,amit mindig elcsen a pelenkázáskor a csomagból,de azóta is kijött már egyszer,pedig már nagyon figyelek,hogy ne találkozzon vele. Szóval nem tudom mi a ludas!
Az pedig,hogy a mozgásban is szépen halad Milla,még nagyobb öröm! Rettegjetek szülők,jön a pakolós időszak! :D

puszi Ancsa

ui: Hogy mi lesz majd ha nagy lesz ez az édi kiscsaj? Jó kérdés :) ,a képek nagyon helyesek.

Névtelen írta...

Szuperek a képek, annyira cuki Milla! A fogorvosos a kedvencem. :)
Csipi

Virág írta...

Látod, mondtam, h jó lesz túl lenni a héten és csupa megkönnyebbülés vár rátok :))) A montázs bombajó! ;)

Adrienn írta...

Mennyi munka van ebben a montázsban! Nagyon jó lett, és örülök, hogy szerencsésen ért véget a rettegett hét! :)

Tinki írta...

Soraidból úgy tűnik, hogy összességében jól sikerült a hét! Szupi, hogy nincs szükség műtétre, a holnapi EEG-hez pedig mennek a drukkok!!
Puszi!!

Orsi írta...

Ó, bárcsak rocker lenne, nekem az a legnagyobb kedvencem (a képekből), bár a többi is szuperaranyos!
A csecsemőszínházért irigykedünk, remélem, hogy tavasszal mi is eljutunk!!!

vedyt írta...

Nagyon örülök, hogy nem kell műteni Millát. Remélem az EEG is hasonló szuper eredményt hoz.
Hogy mi lesz ha nagy lesz? Én az állatidomárra voksolok. Habár még lány űrhajósunk sincs :-)

Kata Wagner Berg írta...

Vartam mar az uj kepeket nagyon! Latom sok fele maszkaltok...bebi szinhazat en is kiszeretnem majd probalni Seannal!

Annyira aranyos a kis fotoosszeallitas! Vigyazz Millus babara olyan gyonyoru kiscsajszi!

Pusz

Szilvi írta...

Örülök nagyon a jó híreknek! Annyira jó ez a montázs, ügyes vagy, nekem az újságíró és a fogorvos a kedvencem! :-)))
/Fél kilóval és 3 centivel nagyobb Rékámnál, szerintem Millus van pont jó súlyban!/

Dia írta...

Sztem nem husimusi, pont jó! Modell méretek :D NAgyon jó a montázs a fogorvosos király, a rocker meg nagyon vicces. Ezt akkor most a szilveszteri képekhez nem írom oda, jó? :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner