2010. január 10., vasárnap

Jövőhét

Elég mozgalmas hét vár ránk! Előre sajnálom Millát a sok futkozásért! Holnap zenebölcsibe megyünk, idén először. Ez a kellemesebb része a rohangálásnak. Utána oda kell ugranunk a dokinénihez,mert a "hisztis"vizsgálat után úgy döntött,hogy elküldi Millát EEG-re. Lehet erre is jövőhétre kapunk időpontot. Legalább én is megnyugszom,hogy nincs semmi komoly baj. Viszont amikor ott voltunk, nem tudott időpontot kérni nekünk,így holnap odaugrom ezért és pár receptért. Millát nem akartam vinni,de azthiszem valamire allergiás lehet,mert az arcán több foltot is felfedeztem! Megmutatom a dokinéninek!

Sze
rdán a kötelező mérlegelésre megyünk a védőnőhöz. Kíváncsi vagyok,hogy mennyi a súlya DuciJucinak. Még most sem viszi túlzásba az evést!

A péntekünk lesz a legmozgalmasabb és számomra a legparásabb. Gyógytornára megyünk,de előtte meg kell látogatnunk az ambulanciát. Letelt a fél év, meg kell mutatnom ismét a cuniját! Remélem,hogy már kisimult az a kis
csatorna,ami akkora nagy problémát okozhat a későbbiekben. Ha nem,akkor altatásos műtét.... Na ennek a gondolatától is rosszul vagyok! Megint rakok fel pár képet. Ezek Sziveszterkor készültek!








Egy hintás kép! Mert olyan cuki....





13 megjegyzés:

Andrea írta...

Drukkolok Nektek nagyon, remélem minden vizsgálat okés lesz! EEG annak idején lányomnak is volt a nem alvások miatt. A foltokról majd beszámolsz? Én is látok pöttyöket Ádámon, de én inkább nyálra gyanakszom, alvás közben kicsípi a fogzás miatt.
A szilveszteri képekről először azt hittem, egy hajas baba. Totál olyan Milla ezeken, mint az én első igazi babám, még most is őrzöm. :-)
A hintáson pedig tényleg nagyon-nagyon édes!
Drukkolok!

Virág írta...

Én is nagyon drukkolok!!!! Minden rendben lesz és hétvégén tiszta nyugodtan és megkönnyebbülten heverészhettek a mozgalmas hét után!! ;)
Milla meg gyönyörűséges!!! (mint mindig)

AndiLeila írta...

Drukkolok hogy ne legyen semmi baj!!
De nem less baj!!
Milla nagyon nagyon édes:)

Szilvi írta...

Jópofák a szilveszteri képek, de a legédesebb a hintás! És én is nagyon drukkolok, hogy csupa jó hírrel gyere majd vissza!

AncsaPetra írta...

Nagyon Szoritunk nektek,de minden rendbe lessz!!!!Kicsit húzós lesz akkor a hét,de hétvégére jöhet a Jól megérdemelt pihenés!!Milla Tünemény a képeken!

Admin írta...

Tényleg forgalmas hetet kezdtetek!
Én is szurkolok,hogy minden rendben legyen pénteken,és az EEG-n is!
A képek nagyon édesek,a hintás képen pedig tündér ez a kiscsaj!!!

Pusszantalak titeket!

Ancsa

vedyt írta...

Most olvasom mi van tündérkével. Tényleg naagyon newhéz hét vár rá. Ezek az éjszakai sírások nagyon rémisztőek. Kicsit nekem is hihetetlen az éjszakai hiszti. Talán az EEG kiderít valamit. Nem tudom, hogy ez az-e, de a Heim Pálban van olyan, hogy egy éjszakát bent kell tölteni a babával, együtt alszotok, és alvás közben vizsgálják a babát, hogy mi történik a buksijában. Ha esetleg szükséges...
Amúgy Bendus is nagyon nagyon nehezen ébred, sokáig csak fetreng, nyöszörög, de ha már magához tért, akkor vigyorog, mintha mi sem történt volna.
Kitartást kívánok mindkettőtöknek!
Nagyon jó, hogy beraktad ezeket a képeket. Gyönyörű rajtuk Millus.

Betty írta...

Drukk, hogy minden rendben legyen, főleg az EEG-n és pénteken!!!! A hintás kép akármelyik babás magazin címlapfotójaként megállná a helyét, annyira tündér rajta Millus!

mARTeee írta...

Hajasbaba Milla :)))
Millió drukk a vizsgálatokhoz, remélem minden rendben lesz!

Orsi írta...

De gyönyörű Millus, nagyon jól áll neki a hosszú fekete haj :-D
Orvosi látogatások miatt pedig nagyon szorítok, remélem, hogy nem vár a pici lányra semmi kellemetlenség és Ti is nagyon hamar megnyugodhattok, hogy minden a legnagyobb rendben...

Andi írta...

GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ(haj nélkül is!!)
Dr-oknál sok jó hírt kívánok!Puszika Milla, Drága!

Laura írta...

Nagyon szépek a szilveszteri képek .Annyira helyes hosszú hajjal.És sok pihenést a hétvégén . Kívánom hogy a jövő hetet újult erővel és átaludt éjszakával kezdje kicsi barátnőnk Millus

Kata Wagner Berg írta...

Legyen szuper hetvegetek!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner