2009. november 5., csütörtök

Videók

Ma csináltam két videót. Az elsőn Milla azt mutatja be, hogy milyen okosan megtanulta, hogy a Micimackós játékán azt a tárcsás akármicsodát tekerni kell. Az elején a fényképező jobban bejön neki, mint a játék. Majd 24mp-nél észreveszi, hogy ott a játék. 29mp-nél nekifeszül és elkezdi tekerni. A vicces jelenet pedig 41mp-nél van! Kissé mellényúl, mert ismét elvonta a figyelmét az az érdekes "izé" a kezemben. Na és azt is megmutatja, hogy úgy is tudja tekerni, hogy oda sem

néz!




A második videót azért csináltam, mert fel akartam venni, hogy milyen ügyesen teszi be a cumit a szájába. Persze, hogy akkor tette be, amikor befejeztem a videózást! Csak azért teszem fel, mert olyan cuki, ahogy beszélget. Az elején amit látni lehet a száján, az böfi! A szenzációhajhász anyuci nem törölte le, mert várta, hogy ügyeskedjen kicsi lánya. De drága lánykám megoldotta. Beletörölte a felsőjébe! Ez úgyis még csak a kezdet!
A videón az is nagyon aranyos, ahogy megsimogatja a lábamat. Igen! Az a nagy fekete akármi, az a lábam! A végén pedig ráveti magát Keljfel Jánosra!


9 megjegyzés:

Betty írta...

Édes szívem! Nagyon drága Millus!! :)

Andrea írta...

Ügyes lány nagyon, és milyen nyugodtan "elvan" már hason! SZerintem végig azon gondolkodott míg a cumit tanulmányozta, mikor veheti már be, azaz mikor hagyjod már abba a videózást.:-))
Édesen beszélget tényleg! :)

Dia írta...

Nagyon édes! És komolyan mintha Zalánt látnám kislányban. Még a mozdulataik is hasonlóak, hasonlóan fekszenek és lábtempóznak :D

Laura írta...

Nagyon ügyes vagy Millus .Annyira cuki ahogy "beszélget".

Zsuska írta...

Tényleg vicces, ahogy rutinból odanyúl :D
Nagyon ügyes, és a lábtempót én is néztem, az nagyon tetszik!

Leila Gréta írta...

Annyira édes!
Nagyon ügyes!Puszi neki

Adrienn írta...

Látom nálatok is van ám játék-tenger! Nagyon édesen beszélget Millus, és milyen ügyesen tekerget! :)))

Szilvi írta...

Nagyon ügyesen tekerget és édesen dumcsizik és a lábtempó pedig tényleg szupercuki! :-)

Tinki írta...

Nagyon aranyos!! :) Olyan jó, hogy vedón is láthatjuk! :)) A lábtempójam még mindig verhetetlen. :))

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner