2009. november 10., kedd

A kék kacsa (ami valójában pingvin) , a tam-tam és pár kép

Tegnap ismét gyógytornán voltunk. Millát nem sikerült rábírnom a kúszásra. Mondtam a gyógytornásznak, hogy inkább mászni próbál, ha olyan kedve van! Mondta, hogy a jelek szerint a kúszás kimarad Millánál. Most két hét múlva kell ismét mennünk, mert mostmár hétről-hétre kell(ene) változnia a mozgásának. Javasolta, hogy tanítsam továbbra is kúszni csak most kissebb távon. Hátha úgy nem únja meg. Ugyanis egy darabig tűri, hogy nyúzom, majd elkezd hisztizni. Ezt persze nem is csodálom, hisz ki szeretné azt, hogy a lakásban faltól-falig húzkodják!? Ildikó néni adott Millának egy kék kacsát míg ott voltunk, hogy lekösse a figyelmét. Mikor mentünk el, akkor próbáltam visszaadni a kacsát, de nem akarta elengedni. Ildikó néni nekiadta Millának! Hiába győzködtem, hogy rengeteg játéka van otthon, nem kell ez neki, de ragaszkodott hozzá, hogy hazavigyük. Így lett egy új kisbarátja Millának, aki tulajdonképpen egy pingvin. Erre Apa jött rá, amikor meglátta. És valóban az! Bár még pingvinben és kacsában sem láttam kéket, na de mindegy! A képen látszik az új játszópajtás!



Hoztam egy-két mókás képet is:



Kérek egy puszikát!
Bárkit széttépek!





Na most ilyenkor mi van? Nem segít valaki? Azthiszem beszorultam!






Nekem nem kell kéz ahhoz, hogy rágókázzak!





És itt egy video is. Milla rájött, hogy micsoda jól lehet dobolni Apa fején! Csattog meg minden! Apa pedig készségesen tűrte a megpróbáltatásokat! :)




8 megjegyzés:

Andrea írta...

Édes nagyon /és vicces is/, ahogy rákoncentrál csattogtatás előtt Millus, közben pedig szinte remeg az örömtől, milyen jó is ezt csinálni! :-)
Hogy került ilyen formában az asztal alá?!

Leila Gréta írta...

Nagyon édes!!
Főleg ahogy az asztal alatt van:).Úgy látom várja a felmentősereget:)).
Miért jártok tornára?

AncsaPetra írta...

Sziasztok!Nagyon édes kis babád van.Most ide keveredtem:)hozzátok :)tünemény!

Szilvi írta...

Viccesek a képek, a kisvideó pedig szuper, annyira édesen csinálja Millus! /Apa is jó fej! :-)))/

Szilike írta...

Frances: Az asztal mellett van a játszótere és rendszerint az asztal alól horgászom ki! Ennél jobban be volt szorulva csak mire aktiváltam a fényképezőt, addigra sikerült kicsit kiszabadulnia. :)

Andi: Azért járunk, mert terpeszpelusa volt nagyon sokáig és pár dologban le volt maradva!

Tinki írta...

Milyen önfeláldozó ez az Apa! :) Nagyon édesek! :)

Laura írta...

Nagyon jók a képek , kis helyes az asztal és szék közé beszorulva,nálunk is megtörténik de szerencsére jön a segítség .Annyira aranyos Millus

Kroki írta...

Annyira édes! Hogy dobol, megzabálom. :)
Csipi

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner