2009. július 25., szombat

Milla megfordult!

Július 23-án délelőtt Millus megfordult hátról-hasra! Először azthittem, hogy csak véletlen, mert a mi ágyunkban volt és úgy gondoltam, hogy elfordult oldalra és mivel lehet kicsit lejt az ágyunk, véletlenül átbillent hasra.
Délután levittem a nappaliba. Kimostam a játszószőnyegét és átmeneti megoldásnak egy plédet terítettem a szőnyegre, odapakoltam a játékait és a babatornázót, letettem Millust és nekiálltam enni. Egyszercsak azt vettem észre, hogy ismét elfordul oldalra, majd addig-addig löködi magát, mígnem átbillent hasra. Elkezdett mérgelődni, mert a kezei a hasa alá szorultak és nem tudott mit kezdeni az új helyzettel. Erre segítettem neki visszabillenni.
Tegnap viszont vártam. A forgatókönyv ugyan az: oldalra el, lábbal és csípővel lököd, majd hasra fordul, kezek a has alatt. Gondoltam várok kicsit és meglátjuk mi lesz. Nem akartam sokáig szenvedtetni, de nem is kellett, ugyanis addig mérgelődött és löködte magát, míg visszabillent a hátára! Annyira büszke vagyok rá!
Kedden megyünk gyógytornászhoz. Már nem is tudom, hogy mit mondjak neki, miért is megyünk, hisz 2 hét alatt annyit fejlődött, hogy csak ámulok!

6 megjegyzés:

Virág írta...

Juhhhhú, juhhúúúúú!!!!! Nem csak szép, ügyes is!! ;)
(pont az az ellenőrző szavam, hogy TORNA... :)))) )

Szilvi írta...

Hurrá, hurrá, gratula Millusnak! /Milyen egyformán haladnak ezek az egy napon született Lánykáink! :-)/

Adrienn írta...

Gratulálunk! Millus nagyon ügyes!

Betty írta...

Ügyes-ügyes-ügyes!!!

Végre tudom olvasni a blogodat és egyből egy ilyen jóhírre jövök! Szuper!!!

Andi írta...

Üüüügyes vagy, Millus Tündérke.-)))

Dia írta...

Hurrá! Nagyon ügyes! :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner