2009. július 10., péntek

Egy kis összefoglaló

Már régen írtam ezért összefoglalom nagyjából, hogy mi történt mostanában.
Voltunk hétfőn védőnőnél. Milla 5550 gramm. Jó húsban van!
Szó esett a kaki gondjáról is! Persze nem ritka, hogy az anyatejes babák hetekig nem kakilnak, de szerintem egy idő után azért zavarja, hogy nincs kaki. Amúgy teljesen kiegyensúlyozott, mosolygós baba, de nem igazán akarom megvárni azt, hogy esetleg szenvedjen ez miatt. Idáig kúpoztam 8 naponta, de ezt nem szabad megszoktatni vele! Védőnő javasolta, hogy kezdjek el almát adni neki, azaz egyenlőre csak a levét, de azért kérjem ki a doki tanácsát! Hát ez ma meg is történt, ugyanis szegényem kicsit megfázott és nem kapott éjjel az orrán levegőt. Nagyon szörcsög az orrocskája! Meg köhögött is! Elkezdtem orrszívózni (nem túl barátságos megoldás, de muszáj), de nem sokat javult. A doki is azt javasolta, hogy tisztítsam a nóziját, mert azon kívül nincs baja hála az égnek . Nem lázas és a torka sem gyulladt. Esetleg még sósoldatos orrcseppet javasolt a váladék lazítására.
Szóval rákérdeztem a kakira és mondta, hogy nyugodtan kezdjük el hétvégén a hozzátáplálást almalével. Majd hétfőn adhatjuk már a rostokat is! Elvileg ez javítani fog a kaki gondon!
Említettem neki, hogy szerintem a terpeszpelenka miatt a mozgása sem úgy fejlődött, mint a vele egykorú babáké, mert ő hason sem olyan ügyes, mint a többi baba. Erre azt mondta, hogy nem minden baba egyforma, de ha ez engem ennyire zavar, akkor ad beutalót egy gyógytornászhoz és majd ő megszakérti!

Amúgy nagyon vidám, mosolygós, közvetlen kislány! Imádom, hogy egyre több dolgot talál viccesnek, amin nagyokat kacarászik! Legutoljára az volt a nevetgélés tárgya, (amikor a kezemben volt) hogy felfedezte a fülemben a köves fülbevalót! Ez irtó nevetséges dolog ám!

Egy szó, mint száz: Imádom ezt a kis manót, aki bearanyozza a napjainkat!

3 megjegyzés:

Virág írta...

Szilike, Bobó két hete kap almát, pár napig csak a leszűrt levét kapta, utána jött az egész lereszelve és egyrészt imádja, másrészt az ég világon semmi baja tőle! ;) Nálunk nincs kaki-para, nem azért kapta, de nagyon élvezzük. Tegnap már barackot is evett, szerintem nyugodtan kezdjétek el!! A mi időnkben 2 hónaposan kezdték a ht-t, mégsem lett semmi bajunk... :o)

Syl írta...

Az almára azt mondják és tapasztaltam is, hogy megfogja a baba hasát, szerintem egy kis barackkal próbálkozz, vagyis baracklével. Aztán jöhet alma, aztán vegyítve. A kúpon túlmenően is van lehetőség kaki rásegítésére, de ez se jobb. Egy kamillás tea filtert áztass be 50 ml forró vízbe 10 percig.2-3 kávéskanállal adj a babának, még aznap garantált hatás meg lesz.

Szilike írta...

Köszönöm szépen! Sajna a teát próbáltuk, az nem hat, de hála az égnek a baracktól teljesen rendbe jött a kaki gond!
Mégegyszer is köszönöm!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner