2009. július 14., kedd

Babatalálkozó másodszor

6 megjegyzés:

Szilvi írta...

Ezt nagyon szuperül megcsináltad Szilike, köszi! :-)

Orsi írta...

Hát ez isteni videó, szuperügyes vagy, nagyon irigylem!!!! :-D A zene is tükéletes hozzá!!!!

mARTeee írta...

Szilike, nagyon tetszik az összeállítás! Mindenki, egytől-egyig nagyon aranyos rajta!

Virág írta...

És még megható is!!!!!
Legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek, legközelebb én is megyek.
:)

Ildi írta...

Jujjj de jó lett!!!! Nagyon szuper!!!!! :) Ügyi vagy nagyon. :)

Riczi írta...

Hát, ez csúcs!! Ügyi vagy Szilike! Igaz, a "hozott anyag" is elég jól sikerült! ;) :DD /Vero

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner