2009. június 3., szerda

Találkozások

Ez a hét találkozásokkal telt idáig!
Először találkoztunk Verával és Bencével. Ők az otthonunkban látogattak meg minket. Bence édes kispasi és fiúcskához méltóan egyből kikezdett Millussal:


Millusnak nagyon bejött Vera sötét szemüvege és egyfolytában rá mosolygott!


És a végén volt egy kis közös huncutkodás a játszószőnyegen, bár ekkor már eltörött a mécses Milla babánál:


És eljött a nap, hogy közel 20 anyuka ugyanennyi csöppséggel összejött a Kopaszi gáton. Én azt sem tudtam, hogy hová nézzek, kinek a babáját csodáljam meg! Mind egytől-egyig gyönyörűséges volt! Nagyon jól éreztem magam és a fórumos barátnők is nagyon kedvesek és közvetlenek voltak! Bár Millus elég nyügi volt, ugyanis nagyon fújt a szél (ezt Milla nagyon nem szereti) és azért a hosszú út és a folyamatos hordozóban csücsülés is megviselte! Igaz, hogy csak a kocsiban csücsült a hordozóban, mert amúgy a kezemben volt végig. Vannak is bicepszeim rendesen!És akkor jöjjenek a képek!

Csoportkép:


Olivér mackó (akinél elmaradt az ígért talpacska puszi, mivel szinte egyfolytában aludt) és huncut szemű Ricsi fiú. Persze a szeme nem látszik, mert mindig a fejébe csúszott az a fránya sapka!Marcipánunk szexis lábacskái Belőle sem kaptunk sokat, mivel ő is sokat szunyált, de abban a fél órában míg fent volt, kikezdett Millussal! Ezt senki sem vette észre!
Bárány Boldizsár a vagány kedőjében....
És a csokibabánk, Bence. Hihetetlenül nyugodt baba. Végig elvolt a kis csörgőjével. Néha buborékokat is fújt. Nem igazán kellett szórakoztatni!
Útitársunk Beni. Hazafelé sztereóban koncerteztek Millussal az autóban. Én a végén már arra tippeltem, hogy ők így beszélgetnek és marha idegesítő lehetett nekik, hogy egy cumival el akartuk őket hallgattatni.
Dani fiúból sem láttunk sokat. Azaz lehet, hogy láttunk volna, ha szemfülesebb vagyok, de nem tudtam mindenkivel annyit beszélgetni, amennyit szerettem volna.
Oszkár bébire sem tudtam túl sok figyelmet fordítani.
Zétény kis pufipofi. Ő is nyügi volt kissé a szokatlan környezettől és a nagy széltől.
Zalán baba, akivel már volt egy talink, itt Győrben! A hangját ismét megmutatta!

Boti baba a mintagyerek!

Bocsi csajok, hogy eddig csak a fiúkról írtam, de lányos anyuka lévén, elsők a pasik! Jöjjenek a csajok:
Hanna baba végtelen nyugodt volt. Bár olyan jó helye volt, hogy furcsa lett volna, ha hisztizik. Így úgy döntöttem, hogy beruházok én is egy ilyen szuper kendőre!
Dorka baba pedig tényleg szó szerint végigaludta a bulit! Anyukája mindig panaszkodik az ő mimóza lánykájára, de ezek után senki nem hisz majd neki! Azért volt egy fenttöltött negyed órája!
Rékuci kis törékeny virágszál!Fanni baba, kis gyönyörűség!Habos-babos Eszterke...


És végre jöjjön az én lánykám, akinek voltak azért jó pillanatai is, amit egy résen lévő anyuka meg is örökített!


Zsuskának köszönjük az árnyékot!



És egy hír, ami ugyan nem a talihoz kapcsolódik, de büszke vagyok rá:

Millus átaludta az éjszakát!!!!

Este fél tízkor fektettem le és reggel fél 7 után ébredt!

























5 megjegyzés:

Virág írta...

de nagyon jó nektek!!!!!!!!!
:))))
Örülök, hogy jól sikerült a banzáj!!!!

Orsi írta...

ó, de ügyes lányka, biztos nagyon elfáradt!!! :-D
lábacskapuszit majd pótoljuk, meglátogatunk majd Titeket (meg Ti minket + további talik, stb) :-D

Andi írta...

Képzeld, álmomban én is lenyomtam a babatalit:-)))Annyira vágytam közétek:-((((
Gratulálok az átalváshoz!!!!

Adrienn írta...

Boti mintababa lenne? Neki is elmondom, hátha ezentúl is ilyen jó gyerek lesz! Millus pedig igazán gyönyörű! Gratulálok az éjszakához, reméljük nem egyszeri eset volt+ :)

bettyke83 írta...

De jó lehetett nektek,baba mindenhol..kell ennél szebb dolog?!:)nagyon édesek voltak a kis drágák.
Lánykád meg ügyi baba,remélem igy is marad és ki tudjátok pihenni magatokat:)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner