2009. június 28., vasárnap

Összefoglaló II.

Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Millusunk még mindig imádnivalóan jó kislány! Csak akkor halljuk a hangját, ha éhes vagy álmos és nem tud elaludni. Mostanában 9 környékén már ágyban van.
Egyre erősebb! Szépen tartja már a fejecskéjét és tegnap már majdnem megfordult!!!! A pelenkázón készültünk a fürdetéshez és hasra tettem. Elkezdett homorítani és lökött magán egyet. Elfordult az oldalára, de sajna nem tudott átbillenni, mert a kezecskéjét annyira szerencsétlenül tartotta, hogy nem engedte az átfordulást. Kitámasztotta magát! Mindegy, majd legközelebb! Semmivel sem vagyunk elkésve! Mindenesetre bekészítettem a fényképezőt a szobájába, ugyanis éppen lent volt a nappaliban és nem tudtam felvenni ezt a pillanatot!

Szerdára kaptunk időpontot füllyukasztásra! Előre félek tőle! Annyira fogom sajnálni! Persze, itt azt mondhatjátok, hogy "akkor meg minek", de inkább most, mint később! És egy kislánynak igenis legyen fülbevalója. Talán ezek után már senki nem fogja megkérdezni az utcán, hogy "kisfiú vagy kislány?". Bár, ha abból indulok ki, hogy Milla szinte mindig rózsaszínben van és így is megkérdezik..... Pedig szerintem annyira kislány! Még akkor is, ha Isten nem adott neki sok hajat kezdésnek!

Éééééés megszületett a másodunokaöcsi Dávid. Június 26-án 22:50-kor született 3270 gramm és 51 cm. Most csak egyedül mentem látogatni, kis családot itthon hagytam. Annyira helyes! De a kórházban RÓZSASZÍN hálózsákot adtak szegényre! Gondolhatjátok, hogy mennyire várta az anyuka az esti fürdetést, hogy végre átöltöztethesse egyetlen fiacskáját!

Szépség




Nem csalás, nem ámítás sűrű fekete bongyor haja van!




"Fúúúú Apa! Itt valami nagyon büdi! Be is fogom a nózimat!"



1 megjegyzés:

mARTeee írta...

Gratula az unokaöcsihez! És nagyon szorítok a füllyukasztás miatt! És a fordulás meg legközelebb tuti sikerülni fog! Legyen csak készelétben a kamera. :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner