2009. június 17., szerda

Összefoglaló

Az elmúlt pár nap eseményeit foglalnám össze!

Hétfő:
Elmentünk magán ortopéd dokihoz a Kardirex-be. Az a hölgy fogadott minket, aki a kórházban is megtekergette Millus csípőjét, amikor megszületett.
Ő érthetően elmagyarázta, hogy Millus csípőjével tulajdonképp semmi probléma nincs, nem csípőficam gyanús és nincs semmi olyan gond vele, ami miatt pánikba kellene esnem! Csak a kórházban az ultrahangon teljesen másképp nézik a csípő fejlődését és mivel Millus csípője 1B-s ezért ők ezt egy bizonyos fokú fejlődési rendellenességnek tudják be. De egy B-s csípőből soha nem lesz A-s vagy annál jobb. Tehát, ha én 6 hét múlva vissza viszem, akkor sem lesz jobb és ugyan úgy hordatják velünk a pelust. Ezért azt javasolta, hogy ha Milla betölti a 4 hónapot vigyük hozzá vissza egy csípő szűrésre és pontot teszünk a végére. Addig hordjuk a terpeszpelust, de elég csak éjszakára és nappal, ha megyünk sétálni és a babakocsiban van. És mondta, hogy ne menjek vissza kontrollra a kórházba, mert csak megőrülök!

Kedd:
Voltunk a 3 hónapos kötelező oltáson! Millus HŐS volt! Nem sírt nagyon, csak amikor beadták a szurit, aztán el is hallgatott és mosolygott tovább! Olyan büszke voltam rá! Megmérte a doki néni és 5110gramm és 61 cm. Azt nem értem, hogy akkor miért nagyok még rá a 62-es ruhák!? Még mindig 56-ost hordunk!
Este a biztonság kedvéért kapott egy fél lázmegelőző kúpot, de nem volt láza! Viszont az éjszakája nagyon rossz volt! Sokat dobálta magát és egyfolytában sirdogált álmában. Bementem hozzá, de csak egyszer kellett úgy igazán megvigasztalnom, mert akkor meg is ébredt. Majd 3 hét után ma először etettem meg éjjel. 3-kor már annyira sírt, hogy cicire tettem és attól megnyugodott. Nem tartott 2 percig sem! Reggelig nagyon nyugtalan volt! Tuti az injekciótól volt ilyen!


Ééééééés: Megérkezett Ármin, reggel 6:03-kor! Voltunk is bent délután látogatóban! Annyira cuki és olyan kis pindurka Millus mellett, pedig aztán Milla sem nagy! És sűrű fekete haja van! Centire akkora, mint Millus volt (49 cm) és súlyra 3500g. Íme pár kép Ármin bébiről:

Kis cukipofa


Ugye milyen nagynak látszik mellette Millus?



Furcsa volt megfogni a pici testét, pedig nem volt "az" olyan régen.....



Millus kidőlt a végére :)


8 megjegyzés:

Andi írta...

Valóban nagy a különbség.Milyen tapasztalt, rutinos anyuka vagy a képen, Szilike:-))

Szilike írta...

Köszi! :) Régen nem mertem megfogni más picibabáját, most meg gondolkodás nálkül átvettem! :)

Virág írta...

még mindig könny szökik a szemembe, ha újszülöttet látok....
Nooooormális??? :))
Milla meg imádnivaló, mint mindig! ;)

Virág írta...

Ja és én még decemberben sem mertem megfogni egy picibabát, most viszont m ár bárkit! :) Hát igen, ez is ilyen.... .))

Szilike írta...

Teljesen normális! Énis meghatódom a pici babáktól!

Zsuska írta...

Azért jó rá, mert szééép hosszú lábai vannak! Marci is eggyel nagyobbat hord az olyan ruhákból, amiknek lába is van, mint pl bodykból. Látod, hogy összeillenek? :)

Szilike írta...

Csak azt nem tudom, hogy kitől örökölte a jóóóó hosszú lábait! Mert, hogy nem tőlem és az apától az biztos! :)

vedyt írta...

Én nem értem ezt a terpeszpelust végképp. A dokinő azt mondja, nincs gond, nem lesz jobb, a kórházba ne vidd vissza kontrollra, mert hordatják tovább a terpeszpelust, de végül ő is azt ajánlotta, csak nem 24 órában... Szegény Milluskám

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner