2009. június 6., szombat

Barátnőlátogatóban

Úgy döntöttem, hogy meglátogatom végre a barátnőimet a szülőfalumban Gönyűn (Orsi itt a kérdésedre a válasz ) . Először Klaudiához mentünk, akinek egy másfél éves kisfia van, Erik. Hihetetlen nagy az a kisfiú. Most 15 kiló. Az anyukája azzal viccelődött, hogy 19 kilósan már iskolába adhatja. Felemeltem és hát ezek után egy szavam sem lesz Millus súlyára! Minden elismerésem a Klaudiáé, hogy több órát képes cipelni ezt a kis vasgyúrót!
Millus nagyon bejött Eriknek. Éppen a hordozóban aludt békésen mikor Erik odament hozzá és elkezdte hintáztatni! Annyira helyes volt, le is fényképeztem!




Majd átmentünk Ibolya barátnőmhöz, akinek szintén másfél éves a kislánya Vivien. És most várja a második lánykáját Virágot. Harmadikára volt kiírva és semmi jelét nem láttuk a szülésnek, de ma reggel mikor bekapcsoltam a telefonomat, már egy üzenet várt, miszerint megszületett ma hajnalban Virág! Még időben mentünk látogatni!
Vivien egy tündérke volt. Körülrajongta Millust! Egyfolytában simogatta, beszélgetett hozzá és puszilgatta. Erről is készítettem képet!


5 megjegyzés:

Virág írta...

látom nála is ott figyel majd' minden képen a szakállka... :)))

Andi írta...

Látod, még a kisgyerekeknek is tetszik Tündérkéd:-))))

bettyke83 írta...

Gratulálok nekik a pici lányhóz:)mehettek ujra babalátógatóba:)

Dia írta...

De édesek! Mindig elgondolkodom, hogy lehet mondjuk egy 1,5-2 éves baba mellett ellátni egy picibabát, de az anyukák ezt is meg tudják oldani. :)

Orsi írta...

el a kezekkel Millustól!!! :-D (Nagyon aranyos képek...)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner