2009. június 12., péntek

Maradunk terpeszben :(

Voltunk 6 hetes csipő ultrahang kontrollon! Végülis nem is 6 hetes volt, ugyanis a babatalálkozó miatt kértem egy új időpontot és 1 héttel későbbre kaptam azaz június 10-re. Annyira jó kedvvel indultam, mert az volt bennem, hogy végre megszabadulunk ettől a szörnyűségtől, ami nem lehet túl kényelmes viselet, beleizzad szegény Millus és nem utolsó sorban, egyáltalán nem egy nőies darab!
1 óra várakozás után végre behívtak minket (ezen már berágtam kicsit, mert ahelyett, hogy a babás anyukákat behívták volna, olyanokat hívtak be, akik jóval utánunk érkeztek!). Nagyon nem szeretem magát a vizsgálatot sem, mert le kell erősen fognom a Millusom, hozzá kell préselnem háttal egy tálca szerűség oldalának! Utálom!!!!
A doki miután megnézte közölte, hogy SEMMIT sem változott a csípője! Teljesen elkeseredtem! Szerintem senki sem hordta annyira lelkiismeretesen ezt a vacak pelenkát, mint mi! Éjjel-nappal rajta volt, talán csak kétszer vettem le nap közben, mert már sajnáltam a nagy melegben!
Nem hiszem el, hogy legalább egy kicsit nem javult!
Hétfőre kaptam időpontot egy magán ortopéd orvos rendelésére, elviszem oda kerül amibe kerül! Ha ő is ezt mondja, akkor megnyugszom egy kicsit (persze az sem nyugtató, ha valóban nem javult), de ezt egyenlőre nem fogadom el!

5 megjegyzés:

Ildi írta...

Nagyon drukkolok Nektek, annyira sajnálom Millust! :( Remélem hétfőn valami biztatóbbat mond a magán orvos, vagy legalább elmagyarázza, mi is a helyzet... Kitartás!!!

Andi írta...

A legszebb lábú, csípőjű lány lesz Millus, majd meglátod!!!

Szilike írta...

Ildi: Köszönjük! Remélem ő már bíztatóbb lesz!

Andi: Remélem így lesz ennyi macera után!

vedyt írta...

Nagyon drukkolok a hétfőhöz. Reméljük alaposan megnézik Millus csípőjét, és kiderül, nincs is a pelusra szükség. Annyi ilyet hallani!

mARTeee írta...

Az egészség mindenekelőtt, ezért sok kitartást kívánok nektek! Tudom, hogy nem egyszerű, de hidd el, ha muszáj, akkor Millus miatt megéri!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner