2010. február 3., szerda

Okos feje, puszi, dinnye



Főként Adri kedvéért tettem fel ezt a videót,mert kérte! Ritka pillanat,hogy sikerül is felvenni a tudományát! Nem mindig hagyja magát,csoda hogy most elsőre sikerült!
A végén azért kérdezem,hogy "hol a dinnye",mert a pocijára szoktam azt mondani,hogy az a dinnye. Mindent megjegyez,de ezt nem tudja! Így ennél a kérdésnél vagy a saját fejére mutat,vagy Apára!

Ez a másik pedig a pusziküldős videó. Úgy küld puszit,hogy megnyalogatja a tenyerét!


14 megjegyzés:

Tinki írta...

Kár lett volna érte, ha nem teszed fel! Hihetetlenül okos és ügyes ez a lányka! :) Annyira édes, ahogy puszit dob! :)

Klaus írta...

Mennyit nőt a kis Drága!Nagyon aranyos már tényleg jó lenne látni.Nagyon sokat fejlődött mióta nem láttam!!Büszke lehetsz rá!!
Puszi nektek!

sziszka írta...

Kész vagyok tőle!Nagyon aranyos!!!!!:)

Adrienn írta...

Köszi szépen! Nagyon kíváncsi voltam rá! Megérte, mert hihetetlenül aranyos, és még annál is okosabb! És milyen jó hallani a te büszke hangodat! Olyan fura, mikor Kamillának hívod, pedig gyönyörű név, használhatnád gyakrabban! :)))

Laura írta...

Nagyon ügyes Kamilla!!!
Már látom ügyesen álldogál is , nem is kell csak egyik kezével kapaszkodnia .Kell még mennetek tornára?

Virág írta...

Le vagyok maradva, Milla már áll!!!!?!?! De jó, de jó!!!!!
És az okos feje is nagyon cuki!!!!

AncsaPetra írta...

Nagyon sokat fejlődőtt ez a nagy lány!!puszi neki érte!!!

Kata Wagner Berg írta...

Tunderbogar!
Kar hogy teged nem lalak a videon.

Andrea írta...

Hú, nagyon nagylány lett Kamilla! :-)
Annyira bájos a mosolya, és írtó gyorsan jutott el az álldogálásig!
Az "okos feje" és a "puszi" pedig hihetetlen klassz!
Andrienn után szabadon: valóban gyönyörű a Kamilla név, még hallani is jó érzés volt! :-))

Orsi írta...

Drága gyönyörűségem, milyen aranyos!!! :-D

Szilvi írta...

Annyira ügyes és cuki! :-) A bejegyzés címén pedig egy csomót nevettem, tök jól hangzik! :-)))

AndiLeila írta...

Annyira édes!

Andi írta...

Ennyire táncos a lyány?:-))))Tiszta anyja,mi??
Okos feje,bizony, bizony!!!

Névtelen írta...

Nice fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner