2010. február 18., csütörtök

Isten hozott Steingart Ármin!

Hajnali 4:50-kor megérkezett Ármin, Klaudia (gyerekkori barátnőm) kisfia. 3370 grammal és 51 cm-rel született. Pontos kispasi, ugyanis az anyukája pont 18-ra volt kiírva! Reménykedett, hogy előbb jön majd, de nem! Ő pontos volt. Nagyon izgultam már, ugyanis megkértem a Klaudiát, hogy ha indulnak szülni, akkor is üzenjen! Már ki sem kapcsoltam éjjelre a telefonomat (bár le volt némítva). 3:15 körül megébredtem, ránéztem a telefonomra és már ott volt az üzenet, hogy lehet szülés lesz! Annyira izgultam, hogy már róluk álmodtam! Alig vártam reggel, hogy felhívhassam! Gyors szülés volt. 2 óra alatt megvolt a kis tökös. A barátnőm azt mondta, hogy ez jobban fájt, mint az első gyerkőc, de lehet azért érezte így, mert azt a fájdalmat már elfelejtette! :) Képet még nem tudok mellékelni, mert szombaton megyünk látogatóba, de akkor pótolni fogom!

3 megjegyzés:

AndiLeila írta...

Gratulálok a Családnak!Jó egészséget és sok tejcsit a nagyfiúnak:)

Andrea írta...

Nagyon sok boldogságot, egészséget kívánok a picúrnak, és természetesen az anyukának /apukának/ is!
Ügyes fiúcska. Pontos és gyors! :-))

AncsaPetra írta...

Gratula nekik,nagyon jó egészséget és sok örömet kivánok!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner