2009. szeptember 3., csütörtök

Miss Propeller Kamilla

A kisasszony ma elkezdett forogni! Nagyon büszke vagyok rá! Sokat fejlődött az utóbbi egy hónapban! Persze az, hogy idáig eljutott, sok kegyetlenséggel járt, ugyanis sokszor hasra kellett tennem, amit nagyon utál! Nem szabadott megsajnálnom. Ez nagyon nehezen ment, de mindig arra gondoltam, hogy az ő érdekében teszem! Amúgy még most sem igazán szeret hason, ha elfárad, akkor nyűglődik, bár a mai nap után ez már nem okoz neki gondot!
Hétfőn voltunk ismét gyógytornásznál, aki megint megdícsért minket. Engem a kitartásomért, Millát a fejlődésért. A most bemutatott gyakorlatot (amit itthon kellene csinálnia) kicsit kegyetlennek tartom. Idáig még csak egyszer csináltattam meg vele. Egy törölközőt őssze kell csavarnom és betenni a hóna alá, amikor hason van. Ezzel arra kényszerítem, hogy maga előtt tartsa a kezét. Már a hasonfekvés is kínzásnak számít neki, hát akkor ez.... Örökre megutálhat! Még azt is mondta, hogy tegyem a játékait minél messzebb tőle, hogy ezzel rákényszerítsem a forgásra. Rá kell jönnie, hogy úgy mindent elérhet. Erre ma rájött magától! Megmondom őszintén, nem mindig teszem messzebb a játékait, mert megsajnálom, hogy nem éri el. De kis okos és rájött, hogy ez milyen jó móka. Ezért egész délután pörgött, mint egy propeller. Apával nagyon sokat nevettünk rajta. Sikongatott és kiabált közben. Szinte az egész nappalit megjárta ma, teljesen egyedül!

Azért azt még megemlítem, hogy voltunk védőnőnél is a héten és a mi kislányunk 6500gramm!

8 megjegyzés:

Dia írta...

Szuper! Gratula! Nagyon ügyes a kislány! Nem fog megutálni semmiért, szerintem hallgass a dokinénire. Ügyesen csináltátok!
Zalán bejárni még nem tud, de ő is élvezi, hogy ide-oda eljut. Szabályosan kikéretőzik a kezemből és vidámkodik a játékai között, amik bizony messze vannak ;-)

Laura írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Laura írta...

Nagyon ügyes Milla , most egyre tudatosabbak a cselekedeteik ezért "segíthetsz" neki egy kicsit , nem utál meg ne aggódjál . Ügyesek vagytok mindketten Te a „kínzásért „Milla a forgásért

Tinki írta...

Szuper ügyes!! Én is azt tanácsolom, hallgass a dokinénire! :) Jó tanácsokat adott!! :))
Ha törölközőt teszel a hóna alá az könnyíti a hasonfekvést, szerintem kifejezetten segítesz Neki!: ))
És biztos nemsokára előbukkan az a fogacska is! :))

Andi írta...

Gratula, Drágaság!!!!Ügyi vagy!!!
Képzeld, mindig elfelejtem megírni, hogy én is március 14-én születtem ám:-)))Csak én még a múlt században :-(((

Szilvi írta...

És erről miért nincsen kép??! Gratulálunk, nagyon ügyes Millus!

JanCsi írta...

A Babamóka könyvben is írják a törölközőt, meg azt is, hogy a mellkasa alá tedd a combod. D már bírja mindkettőt.

Kitartás, Millus!

vedyt írta...

Nagyon ügyes vagy nagylány! Gratulálok a kitartásodért. Meglátod milyen jó móka a hasonfekvés, sokkal több mindent lehet úgy látni!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner