2009. szeptember 28., hétfő

Háton ugrálás és Milla kutacsa

Múlthéten hétfőn ismét meglátogattuk a gyógytornászt! Milla mindig leveszi a lábáról Ildikó nénit a mosolyával! Minden rendben van a lánykánkkal. Viszont..... kúszás helyett háton ugrál. Persze azt mondta a dokinéni, hogy még azt sem kellene neki (mármint kúszni), de ilyennel sem találkozott még, hogy ennyi idősen rájöjjön egy baba, hogy hogyan tud a lehető legkényelmesebben, a lehető legkevesebb energia bedobással mindent elérni amit szeretne. Ugyanis a háton ugrálásnál csak a labait kell használnia és azt sem kell különösebben lestrapálnia a cél elérése érdekében. Namost..... le kellene erről szoktatni! Hogyan? Minden egyes ugráláskor hasra kell fordítani! Első nap lelkesen fordítottam minden alkalommal. Majd arra a következtetésre jutottam, hogy majd megúnja egyszercsak! Minden egyes alkalommal nagyon ideges lett, amikor megszakítottam az ugrálását! Hát inkább hagyom! Csak nem lesz baja ettől....



Voltunk kedden koponya ultrahangon! Nagyon vicces volt Milla a feje búbján tornyosuló zselékupaccal, ráadásul csuklott is közben!
Az ultrahang gép oldalánál foglaltunk helyet és a ki-be kapcsoló gomb felkeltette Milluskánk figyelmét! Le kellett fognom, nehogy véletlenül kikapcsolja a szerkezetet!
A lényeg: Milla agyacskájával semmi probléma nincs! Úgy fejlődik ahogy kell és akkora amekkorának lennie kell! A kutacs meg majdcsak benő valamikor!



Azért rakok egy képet is! Mostanában, ha fáradt, morzsolgatja a fülecskéjét. Egyik nap így sikerült elaludnia:





8 megjegyzés:

Laura írta...

Nagyon ügyes okos kislány . Most úgy gondolja nem szeretne mászni ,de később ez változhat. A kép nagyon jó!!

vedyt írta...

Már most látszik milyen okos lányzó! Ez is mutatja, hogy semmi baj az agyacskával :-) Remélhetőleg leszokik a háton való közlekedésről. Szerintem előbb utóbb minden baba belejön, mit hogyan kell csinálni.
Nagyon édes a képen!

Még az előző hsz-hoz. Én is ületetem Bendust, mert annyira akar, sőt "állni is szokott". Én is remélem nem lesz semmi baj, de már olyan nagyok, nem olyan törékenyek! Goondolom Milla sem órákat tölt így :-)

Andi,Leila írta...

Olyan édes a képen!

Tinki írta...

Szuper, hogy minden rendben! :) Édesen alszik! :)

Szilvi írta...

Ó hát hogyan is lehetne mindig átfordítani hasra, ha Ő nem akarja? :-0 Nagyon helyes a fülmorzsis kép!

Andi írta...

Gyönyörűségem:-)))

sziszka írta...

Mi is ugráltunk háton,de abbahagyták!Nagyon ügyesek vagytok!!!
:)

Orsi írta...

Olivér is fület morzsol :-D De ő még nem aludt el úgy, legalábbis én nem vettem észre...

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner