2009. szeptember 14., hétfő

Fél év, egy év

Eltelt fél év Milla születése óta! Sokat vátozott és sokmindent már megtanult a Mi pici lánykánk!

Megtanult:

-érinteni nyitott tenyérrel
-őszintén és jóízűen kacagni szinte minden új dolgon
-mindenre figyelni, ami körülötte történik
-sok szóval bővült a szókincse pl: mammmammma, anyanyaanya, abbabba, ajjajja stb.
-hátról-hasra, hasról-hátra fordulni
-forogni
-háton szökkenni (ez nem tudom, hogy jó-e)
-átaludni az éjszakákat (nem mindig, de többnyire)
-állni nyújtott kifeszített lábakkal (persze ez egyedül nem megy, csak ha fogom)
-ülni (ami szintén csak akkor megy, ha tartom)
-egyedül elaludni este
-mindent megfogni ami érdekes

és napról-napra egyre szebb!

Ilyen volt születésekor:






És ilyen most a mi fél éves kis Hercegnőnk:





És mi az az 1 év?

Egy éve szeptemberben láttuk először Őt! Még ekkor nem tudták megmondani, hogy fiú-e vagy lány. Pedig emlékszem, hogy én nagyon szerettem volna már ekkor megtudni! Tele reményekkel mentem be az ultrahangra és kicsit csalódottan jöttem ki, annak ellenére, hogy kisbékánk már akkor gyönyörűséges volt! Nem is tudom, hogy mire számítottam, hisz nagyon ritka, ha már a 3 hónapos ultrahangon megmondják a nemét! Én már ekkor éreztem, hogy lányka van odabent, de nagyon szerettem volna, ha megerősítenek ebben! Akkor még nem is gondoltam, hogy még két hónapot kell várnom erre!



5 megjegyzés:

Kroki írta...

De jó ez az UH kép! Nekünk van egy csomó, de egyik se ilyen profi.
Nagyon szép nagylány lett Milla! :)
minicsipesz

Tinki írta...

Mennyit változott!! :)) Nagyon szép! :))

Szilvi írta...

Boldog félévfordulót így utólag ennek a szép kisNagylánynak! :-)

Andi,Leila írta...

Boldog hófordulót Nagylány!!Nagyon sokat változott,de olyan édes!

Zsuska írta...

Kicsi (? :)) Millust, Isten éltessen!!!
Zenebölcsi király, ügyes vagy Szilike, hogy vérvétel után mentetek, biztos csak jó marad meg bennetek erről a napról majd hosszú távon! Asszem én is lesápadtam volna, én is szeretek inkább felkészülni az ilyenre...

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner