2009. május 14., csütörtök

Oltások :(

Édes kis békám megkapta a 2 hónapos kötelező oltását és a pneumococcus elleni védőoltást is! Mindkét combocskáját megszúrták. Az első szúrásnál meg sem rezdült, majd a másodiknál elkezdett keservesen sírni. Nem tudom leírni azt az érzést ami abban a pillanatban végigfutott rajtam. Alapból rossz látni egy ilyen kisbaba fájdalmát, hát még akkor, ha a sajátomról van szó! Szerintem azoknak nem kell ezt ecsetelnem, akiknek gyermekük van! Hirtelen ideges lettem és elkezdtem remegni! Fogtam a kezecskéjét és beszéltem hozzá, bár ebben az állapotban elég nehéz volt a beszélgetés! Persze tudom, hogy ezzel csak jót tettem a babámnak, de nem volt felemelő érzés. Jelen pillanatban békésen alszik, így:
és igen, az ott a száján tejci. Nincs szívem a törölgetéssel piszkálni! Remélem ilyen nyugodt marad egész nap. Nagyon nem szeretném, hogy belázasodjon. Na és a nyitott szájjal alvást tőlem örökölte! Szinte mindig így alszik! Imádom!

Ma 2 hónapos a drágám. Nagylány már! Ma a dokinéni a súlyát is megmérte, 4540 gramm. Nem csoda, hogy néha zsibbad a kezem, ha sokáig kell rázni a fenekét!
Milyen gyorsan telik az idő. Még csak most született és már 2 hónapos. Hihetetlen! És ez alatt a 2 hónap alatt mennyit képesek változni az ilyen kis emberek! Már tudatosan mosolyog, ha beszélek hozzá még néha hangosan kacarászik is. A látása is egyre élesebb és hihetetlen erő van benne!

4 megjegyzés:

Dia írta...

De szép! Talán már megnyugodott! Stramm kis babák ám! Itt nagyon hasonlít Zalánra ;)

Virág írta...

Most "panaszkodjak", hogy Botond 5690 gramm volt kedden meztelenül....? :)

Orsi írta...

Drága kis bogárka, nagyon cukorfalat! Olivér is puszilja, meg én is küldök neki gyógypuszikat :-)

Te pedig nagyon ügyes anyuka voltál, szerintem mi sokkal rosszabbul viseljük ezeket az oltásokat, mint a babácskáink, és szerintem néha a mi félelmünket érzik meg...

Szilike írta...

Dia: Azért hasonlít Zalánra, mert neki is édes kis pofizacsijai vannak, mint Zalán babának? :)

Virág: Huh, bakker! Egy szót sem szóltam! Bicepszizommal gondolom nincsenek gondjaid! :)

Orsi: Átadtam Millusnak az Olivér puszit! Mosolygott! :)
Nem tudom, hogy mi lesz akkor, amikor elkezdenek járni és szerzik sorra a kissebb-nagyobb sérüléseket!? Bele sem merek gondolni! :-o

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner