2009. május 11., hétfő

Az a fránya terpeszpelus



Íme két kép a mi terpeszpelusunkról. Millus elég jól tűri, bár így, hogy jön a jó idő, eléggé beleizzad. Nem tudom, hogy meddig tűri ezt szó nélkül. Hála az égnek a héten már a harmadik hetet tapossuk, tehát még ennyi és talán vége is! Én nagyon nem szeretem, mert a hasonfekvés mummus nálunk, de így még rosszabb, hogy ez a pelus is akadályozza. Úgyhogy egyenlőre nem kínzom a hasra fektetéssel, viszont ha megszabadulunk ettől, akkor nincs kegyelem! El akarom kerülni a diszlekszia csekély gyanúját is!

5 megjegyzés:

Orsi írta...

Hű, ez elég ijesztő, de látszólag jól tűri Millus.
Aki továbbra is elképesztően gyönyörű!!!! :-D

Szilike írta...

Nagyon féltem tőle, hogy mi lesz a reakció, de hála az égnek, nem zavarja Millust! Mindenesetre nem túl nőies darab! :)))
Köszönjük a bókót és pusziljuk Olivért! :)

Ildi írta...

Hmmmm.... És ez nem dörzsöli ki a combját? meg rá tudsz adni minden ruháját? Nem tágulnak nagyon ki? Én a mi terpeszpelusunknak semmi értelmét nem látom, jóformán a térdénél van, szóval túl nagy "terpeszt" nem tart... :)

Ildi írta...

jajj bocs, kirg Ildi vagyok, csak másik névvel jelentkezett be... :)

Szilike írta...

Nem dörzsöli a combját hála az égnek, de a ruhái nyólnak, ami miatt sokat bosszankodom! És nem is mindent tudom ráadni. De már csak 2 hetet kell kibírnunk! Ezek méretezve vannak! Ti mekkorát vettetek?

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner