2009. május 13., szerda

Millus és az éjszakák II. felvonás

Lemondtam a három óránkénti etetésről és rátértem az igény szerinti etetésre. Egyen akkor a gyerek, amikor éhes! És képzeljétek, szinte az egész éjszakát átalussza. Ma rekordot döntött! Este nyolckor, vacsi után letettem aludni (magától elaludt, ez is nagy szó) és hajnali 5-kor kelt! Jól meg is puszilgattam érte! Jó úton haladunk a teljes éjszakák felé! Remélem ez már így is marad! Holnap lesz Millus 2 hónapos! Szegényem a hófordulója alkalmából mehet is dokinénihez szurira! Remélem nem fogja nagyon megviselni. Na és arra leszek kíváncsi, hogy 3 hét alatt mennyit gyarapodott a súlya! Holnap mindenről beszámolok!

3 megjegyzés:

Virág írta...

Mi pénteken kapunk szurit :((((((((

Zsuska írta...

És most milyen időközönként eszik?

Szilike írta...

Kb. 2 óránként, de tegnap este óránként megéhezett. Ilyenkor nem eszik sokat, az is lehet, hogy szomjas, de így teljes a béke nálunk és éjjel sokáig alszik! Szerintem nálunk ez a titok nyitja. Egyébként attól, hogy az evéssel nincs rendszer az életében, én úgy látom, hogy nem csinálok vele rosszat. Nem nyűgösebb és nem is elégedetlen! Ugyan olyan kiegyensúlyozott, mint idáig volt! A fürdetés rendszeréből viszont nem engedek! :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner