2010. május 13., csütörtök

Vírus

Múlthét kedden meglátogattak minket Zsani barátnőmék. Kisfia, Noel éppen a kalici vírusból gyógyult fel ( aztán kiderült, hogy még nem eléggé). Szerdán Gönyűn aludtam Millával. Semmi gond nem volt éjjel, egészen 4:15-ig. Egy szobában aludtunk és arra ébredtem, hogy Kamilla hány. Sugárban jött belőle minden! Kivettem az ágyból, nagyon sírt. Átöltöztettem, letörölgettem, majd be akartam tenni magam mellé az ágyba. Ismét elkezdett hányni! Megint öltözés, törölgetés, fekvés. Kb. 10 percet feküdtünk, próbált aludni, majd ismét hányás. Már alig volt ruha, amit ráadjak, mert mindent összehányt! Többek között engem és az egész szobát is! Aztán végül sikerült elaludnia. A cumihoz ragaszkodott, így megvártam míg mélyen alszik és kivettem a szájából. Én nem mertem elaludni, mert féltem, hogy megfullad. Aztán még egyszer próbált hányni, de már nem jött belőle semmi. Reggel hívtam a dokit, ő adott pár tanácsot, de mondta, hogy sajna erre gyógyszer nincs és arra kell csak figyelni, hogy ne száradjon ki! Reggel még adtam neki kakaót, persze feleslegesen. Azt is kihányta. A második adagnál a papát is sikerült telibehánynia! Szegénynek már annyira nem volt ruhája, hogy egy harisnyában és egy törölközőbe csavarva hoztam haza. Még volt egy hányásmentes body-ja.
Aztán jött a hasmenéses rész! Na az még komoly volt! Hányás már nem volt, de hasmenés annál inkább! Nyakig olyan volt szegényem! Amúgy a hangulata nem volt rossz, nem volt levert. Viszont rettenetes hisztis volt. Még most is az!
Szombaton anyuéknál aludt. Addigra már teljesen jól volt. A hasmenés csak ritkán jelentkezett vagy egyáltalán nem volt! Szigorú diétára fogtuk a kisasszonyt.
Nem volt vele gond hétvégén, anyuéknál még csak nem is hisztizett! Vasárnap délután amikor felkelt, mi már ott voltunk érte. Ismét hasmenéssel fogadott! Az egész család próbált segíteni a mosdatásnál.
Azthiszem nem kell írnom, hogy keddre kidőlt az egész család! Mindenki elkapta a vírust! :( És még nincs vége! Már a baráti társaságból is vannak páran, akiket elkapott! Remélem, hogy hamar túl lesz rajta mindenki!

Megvettük Millának a szandált. Szamos mellett döntöttem. Nem látszik annyira rajta, hogy ortopéd szandi. Nagyon aranyos és arany árban volt! Hihetetlen, hogy mennyi pénzt képesek elkérni egy gyerek cipőért!

Na, és hogy valami jót is írjak: Milla tud igazi puszit adni! Mindenkinek szívesen osztogatja! Van úgy, hogy rájön a szeretgetés és végigpuszil ott ahol ér! Olyan jó érzés!



Nagylány




Új szandiban


12 megjegyzés:

Dia írta...

óóó, fránya vírus. :-o Most már ugye jobban vagytok?

Azt hiszem a hisztijüket csak nekünk tartogatják, kizárólagos jogunk van. ;-)

AndiLeila írta...

Ó szegény:(.Remélem már mindenki jól van?

Milyen nagy lány lett Milla!

Andrea írta...

Jaj, nem láttam a bejegyzést, és éppen most kérdeztem a fórumon, mi van Veletek?
Hú, jó, hogy túlvagytok rajta! Nincs ijesztőbb, szerintem, mint egy ilyen hányás.

Szilike! Gyönyörű Kamilla az első képen!!! A pillantása elbüvölő...de komolyan!

Betty írta...

Hú, ez nagyon rosszul hangzik, sajnálom, hogy elkaptátok a vírust. Jobbulást Nektek!!!

A szandi nagyon cuki, tényleg aranyos!

Szilvi írta...

Jajj, ez nagyon ismerős nem is olyan régről, csak Rotával behelyettesítve a mondatokat, remélem már jobban vagytok, jobbulást!!!

Szilvi írta...

Ja és annyira cuki az a két minicopf, megzabálom! :-D

mARTeee írta...

Istenem, milyen szörnyű lehetett ez a hányós-hasmenős nyavalya. :( Viszont Milla olyan aranyos a képeken! Puszi Nektek!

Kata Wagner Berg írta...

Most en voltam lemaradva..sorry :(

Hol is kezdjem...visszafele..a szandi nagyon edes...itt meg messze vagyunk a nyartol,igy nyari szandirol csak almodozhatok Seannak. Amugy az arak a csillagos eg itt is...15000 ft tol kezdodnek.
Olyan edes a frizuraja Millus babanak!!!! Seannak meg sehol semmi haja.
Annyira sajnalom,h elkapta a virust....na meg a csalad is. Nagyon rossz erzes lehetett....folleg h nincs ra bogyo. Itt Norvegiaban hiaba lenne is ra,gyogyszer ellenesek, nem adnak szinte soha semmit.
Kerdesedre a valasz: egy jodarabig maradunk itt eszakon :( :)
Seannak most keresunk ovit...
Vigyazz magatokra!

Szilvi írta...

Hogy vagytok??? Remélem jobban, tessék írni valami megnyugtató bejegyzést, mert már aggódom!!!

Andrea írta...

Szilvi megelőzőtt, de ez persze nem baj! :-)
Mi újság, hogy vagytok?!

Klaus írta...

Szió!
Már értem miért nem jelentkeztél mostanában!Jól megjártátok.Szegény kis Drága,és szegény te!
Belegondolni is rossz mi lett volna ha nem egy szobába vagytok!:-(
Nekünk is volt ilyesmi annó,mikor először hagytam Eriket az apjával egyedül.Olyan rossz szegényeket szenvedni látni,és nem tudsz rajta segíteni.
Remélem már teljesen jól vagytok!!!!!
Vigyázzatok magatokra!

Andi írta...

Jajj,azok a copfocskák:-)))))Várunk Szilike jó hírekkel!!!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner