2010. június 16., szerda

De régen volt....

Mármint az utolsó bejegyzés! Pedig mennyi minden történt azóta! Balesetem volt és minden más most háttérbe szorult.... Na de ez a blog nem rólam szól!
Millánk nagyon sokat fejlődött és változott az utóbbi időben. Nem is tudom, hogy hol kezdjem.

-Egyre több szót mond. Nagyon aranyos ahogy próbálkozik!
-Sokszor utánoz minket. Rettentő fogékony! Ha egyszer megmutatunk neki valamit, akkor azt rögtön megjegyzi.
-Tud szívószállal inni. Egyedül is!
-Mindennek és mindenkinek puszit osztogat. Elég viccesen néz ki, ahogy a radiátor tekerőgombjának lábujjhegyen puszit ad! :) Itt éppen az unokaöcsi combját puszilgatja.

-Imádja a ruhákat és a cipőket. Egyfolytában öltözködni akar. Csak bírjuk majd anyagilag a jövőben!
-Ha bekakil, akkor mondja és meg is mutatja, hogy hol található a "kaka". :) -Jön a 6. foga. Nagyon cuki ennyi foggal! :)
-Hihetetlenül erőszakos lett. Nem csak velünk szemben,
hanem a nála kissebb gyerekekkel szemben is. Azt mondják ez a dackorszak. Remélem nem tart sokáig. Ha valami nem úgy van ahogy ő szeretné, akkor belénk vagy az éppen aktuális játszótársába mar. Vagy éppen ellöki! Jó lenne, ha nem tartana sokáig, mert néha elég ciki! Itt éppen Ármint terrorizálja. Remélem nem lesz olyan, mint a Született feleségek Gaby-jának Huanitá-ja!
(ne ijedjetek meg, az ablaküvegben én vagyok törött orral!) :-o





-Ha megkérjük, hogy mutassa meg milyen erős, akkor összeszorítja a fogait és ökölbeszorítja a kezét és elkezd feszíteni. Még bele is remeg! :)




Ezt muszáj volt megmutatni! :)

-Imádja a kovászos uborkát. Nem kis mennyiségben képes megenni belőle, csak úgy simán, magában!
-Gyönyörűséges hajzuhataggal rendelkezik már! És göndör! Hiába fésülöm meg, mindig olyan mintha kócos lenne!



-Megbarátkozott a medencével. Először el voltam keseredve, hogy ő nem fogja szeretni a nyári pancsolásokat, mert kicsit sem élvezte a vizet. Én voltam ilyen kiskoromban. De aztán sikerült megszerettetni vele! Főleg a sárga hyper-szuper, extra biztonságos úszógumijában szeret!


-Nagyon segítőkész!
Segít....

.....kivenni a forró tepsit a sütőből



Itt éppen a sütő felé tart a kesztyűimben...

.....előkészülni a bevásárláshoz




Küzd a bevásárlószatyorral....

.....Apának a medence felpumpálásában





És ha vége egy fárasztó napnak, akkor alszik egy hatalmasat.....

Hol van a bal lába?




Hol van Milla?


9 megjegyzés:

M.Cs.Réka írta...

De jó, de jó, hogy újra írtál, olyan sokat gondoltam rád! Millustól kész vagyok! A radiátorpuszin már jót nevettem, de a videó egyenesen csúcs! Milyen nagylány már (és milyen erős! :-))) Nagyon rég láttam, már olyan ügyesen megy, a haja is milyen hosszú, szóval kész vagyok teljesen, csak kapkodtam a fejem :-)
Neked pedig sok puszi és jobbulást!

mARTeee írta...

Végre, végre új Milla poszt!!! Hihetetlen mennyit nőtt, ennyit változott, okosodott!!! Látod, mondtam én, hogy nem sokára hajzuhataga lesz. Olyan édes a göndör fürtjeivel!
Neked mihamarabbi felépülést kívánok! Puszillak!

Laura írta...

Nagyon örülök hogy újra be tudtál jelentkezni .Milla nagyon ügyes , és milyen nagylány lett. Annyira aranyos a kis haja . Puszi nektek és mielőbbi teljes gyógyulást Neked!

Szilvi írta...

Ó de jó hogy írtál és hogy egy csomó képet is hoztál! Annyira édes Millus, milyen sok haja van és nagyon cuki hogy ilyen göndör! És milyen erős! :-D A radiátorpuszitól én is kész voltam és hogy így lökdösődik, nagyon komoly! :-D
/Tudom ez Neked nem annyira vicces, majd elmúlik tényleg, úgyis nyilván tanítgatod hogy nem szabad.../
Remélem felépülsz lassan, jobbulást!!!

AndiLeila írta...

De jó hogy írtál!
Nagyon sokat nőtt és változott Milla,igazi nagylány már!!
Azok a göndör fürtök,olyan édes vele:)
Neked mielőbbi felépülést kívánunk!!

Andrea írta...

De jó, de jó!!!
Végre jelentkezni tudtál, már annyira vártam.
Kamilla annyira megváltozott, és ez a videón igen jól látható, hogy többször is megnéztem a kisfilmet, mert egyszerűen hihetetlen nagylány lett, mióta nem láthattuk itt a blogon.
És szó szerint nagylányos lett, a viselkedése is, és a pofija is.
A lökdösés biztos ciki lehet tényleg, de Szilvi már bíztatott ezügyben.
Radiátorpuszitól én is kész vagyok, írtó édes-vicces lehet.
Jobbulást Neked, vigyázz Magadra!
Azért a tükörkép picit elszomorított ám...

vedyt írta...

Nagyon örülök, hogy jobban vagy, ez a poszt is bizonyítja. További gyors felépülést kívánok!
Millától teljesen odáig vagyok meg vissza. Mikor láttam, még karonülő baba volt, most pedig egy szaladgáló, belevaló, göndör hajú kisasszony. Imádom a fürtjeit, szerintem nagyon jól áll neki! A fejlődéshez pedig gratulálok!

Gazocska írta...

Szégyenlem, de nagyon rég nem tudtam blogot olvasni, igy nekem még haj nélküli Millus emlékem volt. Igy durván ledöbbentem hogy mennyi haja van Millusnak. Csuda édes és ügyes! A radiátor puszi kééééész :) Gyógyulj meg hamar!

Kata Wagner Berg írta...

Szia!
Regen jartam nallad :(
Olyan jo volt olvasni es nezni a kepeket. Milyen szep Millus baba!
Es mennyi mindent tud mar!
Sajnalom a balaseted,nagyon fajdalmas lehetett...majd irsz rolla?

Jobulast!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner