2009. augusztus 12., szerda

Megint összefoglaló

Ismét nagyon sok dolog történt.
Úgy döntöttünk, hogy beadatjuk Millának a rota vírus elleni védőoltást. Utolsó pillanatban gondolkodtunk, ugyanis 6 hónapos korig be kell adatni. Hamar el is mentem a dokihoz, felírták, kiváltottam és be is adták.Augusztus 4-én megkapta az elsőt. Ezt nem injekcióban adják, hanem szájon át fecskendezik be. Mivel Milla nagyon bukós baba, nagyon meg voltam ijedve, hogy ki fogja bukni ezt a nagyon drága gyógyszert. Mikor elindultunk másfél órával elötte etettem meg. Nem tudtam kaja nélkül elvinni, nem hiszem, hogy csendesen tűrte volna. Miután beadták neki, kivittem és betettem a hordozóba. Amint elhelyeztem, megláttam, hogy a szájában van az oltás egy része. Megfogtam az állát, felemeltem kicsit a fejét és kérleltem, hogy nyelje le ami a szájában van! Megértette!
A másodikat jövő hónap elején kapja meg!



Voltunk Balatonon a hétvégén. 7-től 9-ig. Nagyon jó volt, csak rövid volt. Milla egy tündérke volt. Nagyon jó kislány! Végigaludta az éjszakákat és szinte egész nap egy hangja sem volt! Ki merem jelenteni, hogy nyugodtabban aludt éjszaka, mint itthon.
Sajnos a Balatonban nem fürdött, mert ahhoz hideg volt. Viszont vittünk egy kismedencét, amit a keresztszüleitől kapott és abban hűsölt, ha már nagyon melege volt. Viccesen kicsi medence, de a célnak tökéletesen megfelelt! A meztelenkedést nagyon élvezte!

Íme egy fotokollázs az eseményről:














És végezetül egy cuki kép Millusról, Britney Spears-es zokniban:







5 megjegyzés:

Orsi írta...

de gyönyörű már megint (még mindig!!!)! Olivérnek meg sem merem mondani, hogy Millus Ármin karját simogatta :-O De úgyis rájön majd, hogy Olivér az igazi :-D
Na és de jó, hogy elkaptad a rotát kifolyás előtt... Azért az a kép nagyon durva (lenne), amikor 18ezer Ft folyik ki a babáink száján....:-O

Szilvi írta...

Britney Spearses zokniban! :-))))
Nagyon édes a kis barátkozós Lányzó!

Dia írta...

Britneys zokni :) Egyébként ilyen combfixe Zalánnak is van :)

Adrienn írta...

Milyen az a Britney Spears zokni? Még jó, hogy fiam született, nem bírnám követni ezeket a trendeket! :))) Millus gyönyörű! Érdekes, hogy a babákat általában az idősebb gyerekek érdeklik, de Millus ezek szerint igazi társasági ember. Akárcsak az anyukája! :)))

Andi írta...

Kis pátyolgatós Tündérke:-)))

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner