2009. március 27., péntek

2009. március 27 Péntek

Jelentem: leesett tegnap a köldökcsonkunk! Nagy öröm ez nekem, mert kicsit féltem tőle, hogy nem fogom tudni tisztán tartani rendesen. De ezek szerint sikerült!
Ma megkezdtük a friss levegőhöz szoktatást. kinyitottuk az ablakot Millus szobájában és felöltöztetve raktuk az ágyba. Nem sokáig volt nyitva az ablak, kb. 5 percig. Majd holnap, ha ugyan ilyen jó lesz az idő, akkor kiállok 10 percre vele az erkélyre. Ha vasárnap jó idő lenne, akkor megejthetnénk az első sétánkat is. De esőt mondott vasárnapra! Hát remélem nem jön be. Már úúúúúgy sétálnék vele egyet!

1 megjegyzés:

Zsuska írta...

Gratula a köldökcsonkhoz!!! Én is tök büszke voltam, mikor nekünk leesett :)
Vasárnapra szorítok a jóidőhöz, mi is sétálni akarunk!!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner