2009. március 25., szerda

2009 március 25 Szerda

Milluskánk nagyon jó kislány! Mindent meg tudok mellette csinálni, amit szeretnék. Akkor hallani csak a hangját, ha éhes, na és persze, ha fáj egy picit a poci. Tegnap óta kajcsizás előtt küzd a szelekkel és a kakival, de hála az égnek nem tart nála sokáig. Volt már két olyan éjszakánk amikor nagyon fájt neki és nem tudtunk vele mit csinálni! Na akkor órákon át, keservesen sírt! De most felfegyverkeztünk teával és infacol cseppekkel. Rajtunk nem fognak ki azok a fránya bélgázok! :)
Evés után nagyon sokat mosolyog!
Imádjuk nagyon! Nem is értem, hogy idáig hogyan tudtunk nélküle élni!
És egy tegnap készült friss fotó róla!
Mérlegen a valóság:






2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nahát, kissé megkéstem én a szurkolással:D de nem érzékeltem a dátumokat, csak azt hogy 21re várjátok és pont aznap léptem ide:) Nagyon gyönyörű a kiscsaj!Gratulálok! És le a bélmanókkal:D

Szilike írta...

Köszönjük szépen! :)Nagyon kedves tőled, hogy így ismeretlenül szurkoltál nekünk! :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner