2010. március 3., szerda

Szoptatás vége :(

Eljött ez az idő is! Imádtam szoptatni és úgy terveztem, hogy Milla 2 éves koráig (persze, ha igényli addig és lesz is tejem), akkor szoptatni fogok. De a sors közbeszólt! :( Egy műtét miatt abba kell hagynom. A leszoktatás nehezebb, mint gondoltam, pedig már csak reggel és este volt Milla cicin ill. éjjel, ha felébredt. A reggeli és esti cicizést tudtam pótolni egyből, ezt észre sem vette, de az éjjeli..... Katasztrófa! Az első éjszaka másfél óra hisztis, könny nélküli üvöltés után meg tudtam vigasztalni. Viszont a második éjszaka már nem sikerült! Mutogatott az ajtó felé, hogy ő a mi szobánkba akar menni és szopizni szeretne. Végül tápszerrel megnyugodott! Remélem ez nem tart így sokáig, mert Ő is és Én is kikészülünk!



12 megjegyzés:

Ildi írta...

lehet, butaságot kérdezek, de ha csak 1-2 napról van szó a műtét miatt, akkor nem tudod utána tovább szoptatni? Csak nem apadna el annyi idő alatt a tejed... Vagy utána gyógyszert kell szedned..? és természetesen drukk a műtéthez!!

Andrea írta...

Jaj, ezt még olvasni is nagyon szomorú! Sajnálom nagyon!
Ildinek jó a felvetése? Nem lehetséges utána?
Millusnak sok puszi, Neked pedig erő!
GOndolok RÁtok!

Szilike írta...

Megkérdeztem az altatóorvost erről és Ő is azt javasolta, hogy ne szoptassak tovább, mert nem tudják pontosan megmondani, hogy mire tisztul ki a tejből a gyógyszer. Utána is kell még szednem, fejni pedig már egyáltalán nem tudok! Éppen annyi tejem van, amennyi Millának elég volt és amit Ő ki tudott szívni!

AndiLeila írta...

Ó nagyon sajnálom hogy abba kellett hagynod a szoptatást:(.

Drukkolok a műtéthez!
Puszi

M.Cs.Réka írta...

Kitartáááás, szerintem egyre könnyebb lesz :) Persze lehet, hogy nem nekem kéne ezt mondanom, mert valójában fogalmam sincs, milyen lehet :S Drukkolok a műtéthez, és Millának is, hogy minél hamarabb elfogadja az új helyzetet. És tök jó, hogy eddig tudtál szoptatni :)

Betty írta...

Szilikém, sejtem, hogy lelkileg megvisel a szoptatás elhagyása, de hidd el, csodás dolog, hogy eddig tudtad szoptatni Millust! Én drukkolok, hogy mindketten hamar túljussatok a dolgon.

(a képen csodaszépek vagytok mindketten)

mARTeee írta...

Szilike, nagyon sajnálom, hogy nem önszántadból kell abbahagynod a szoptatást, de drukkolok, hogy egyre könnyebbek legyenek az éjszakák Millával! Nagyon drukkolok a műtét miatt! Puszillak benneteket!

Virág írta...

Te figyu, nem tudom, milyen műtét, milyen gyógyszer, de onnantól h nem szoptatsz (kivéve ha ugye azért nem, mert elfogy), akkor még van ám tej. Nekem kb egy hétig volt, de egy ismerősömnek két hónapig!!!
Tudod, én nem vagyok hosszan-szoptatás-párti, de ha neked fontos, sztm próbáld meg. Ez így elég gázos, h erőszakkal kell szegényt leválasztani... :((( De persze, ha muszáj, akkor muáj... :(((
Neked meg jobbulást, bármiről is legyen szó!!!

Dia írta...

Sajnálom, szegény pici lány remélem hamar megszokja az új helyzetet. Nagyon jól néztek ki! Remélem minden simán megy a műtétnél! Szorítunk!

AncsaPetra írta...

Jaj ez szomorú,de biztos átmentek rajta hamar!!Sok drukk a mütéthez és kitartás!!Minden rendbe lesz!!Jó a kép nagyon:))

Kata Wagner Berg írta...

Valamiert nem jott fel a kep :(

Mutet? :(

Nekem rengeteg tejem volt az elejen,ikreket is etethettem volna,de az orvosok ezt is elszurtak nallam...nagyon rosszul ereztem magam miatta ,pedig nem az en hibam volt...
Annyira szuper,h eddig is tudtad!

Orsi írta...

Szilike, nagyon jól néztek ki, nagyon ügyes vagy, hogy Millus eddig is anyatejen élt és minden rendben lesz ezután is!!!
Mielőbbi jobbulást, gyógyulást!!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner