2010. március 28., vasárnap

Kis fogas

Bizony-bizony! Millának nő a fogacskája! Az ELSŐ! :) Tegnap észrevettem bal oldalon, lent az ínyén egy kis hólyag szerűséget. Azthittem először, hogy szájfertőzése van. Ki gondol elsőre fogacskára ennyi idő után, amikor minden reggel néztem, reménykedve, hogy "talán most"... De aztán miután többen is megvizslattuk az ínyét (már amikor engedte), arra a következtetésre jutottunk, hogy ez bizony már a fogacska lesz, ami ki akar bújni.
Ma délután belenyúltam a szájába, végighúztam az ínyén az ujjamat és éreztem a fog csücskét! :) Mostmár kijelenthetem, hogy Milla nem marad fogatlan és protkóra sem kell költenünk! :)

9 megjegyzés:

Andrea írta...

Gratulálok!!!
Szerintem Millának hamarosan kint lesz 5-6 foga egymás után.
Remélem, nem viselte meg nagyon!

Nekem sem volt fogam 1 évesen, anyukám már orvoshoz hurcolt, de megnyugtatták, előbb-utóbb majd csak előbújik az első! Olyan még nem volt, hogy fogatlan maradjon egy gyermek! :-)
Milla talán jobban fogja viselni az esetleges kellemetlen érzést, amit a fogacskák okozhatnak, hiszen már nagylány! :-)
Drukkolok!

Klaus írta...

De jóóóó!!Gratulálunk!!
Milyen kis cuki lesz a kis fogacskáival is!
Puszi

Betty írta...

Éljen-éljen az egyfogú kicsi Millus! :) Majd meglátod, jövő héten már azt fogok írni, hogy útban van a második, majd a harmadik....Innentől begyorsulnak az események. :)

AncsaPetra írta...

De jóóó Gratula Milának,csak előbujnak azok a huncut fogacskák:))Reméljük jól fogja viselni!!

Szilvi írta...

Hurrá, hurrá, éljen! De édes lesz majd kis nyuszifogacskákkal! :-D

Adrienn írta...

Gratulálunk! Sokáig váratott magára, de sztem hamarosan beelőz mindenkit! Puszi Millusnak is!

Kata Wagner Berg írta...

Juhuuuuu!

mARTeee írta...

Gratulálok a kis "fogasnak"! Igazán sokáig váratott magára az a fogacska. :D

Orsi írta...

Hurrrrrrrrrááááááááááááááááááááá!!!!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner