2009. október 16., péntek

Gyógytorna

Ma ismét voltunk gyógytornásznál. Ildikó nénit ismét levette a lábáról Milla. Egyfolytában dumált neki. Azthiszem kicsit megfázott, mert ma reggelre berekedt. Most ez lehet hülyén hangzik, de így még cukibb a hangja. Mindenesetre remélem nem marad így!
Na de vissza a gyógytornára. Millusunk kicsit ellustult. Megszokta a háton közlekedést, tetszik neki, hogy így is eljut oda ahová szeretne. Ha megunja, akkor pörög egy kicsit és ennyi! Meg sem próbál kúszni! Mutatott nekünk a doki néni egy gyakorlatot, amivel kúszásra ösztönözhetem. Most ezt csináljuk, ha éppen eszembe jut, mert azért egész nap nem akarom ezzel nyúzni.
A gyakorlat úgy néz ki, hogy hasra teszem, a kitámasztott kezecskéit elé igazítom és a könyökét behajlítva alá húzom a kezecskéit. Így halad előre. Na nem biztos, hogy ez így érthető, de majd csinálunk róla videót és felteszem ide!
Egyébként hihetetlenül aktív lett! Nagyon sokat mozog, meg sem áll egész nap. Nagyon nehéz lett ez miatt a nap közbeni altatás. Rettenetes nehezen alszik el. Ha felviszem aludni, elkezd bohóckodni, nevetni és ugrálni. Ma pl. csak az autóban aludt el kétszer is és kénytelen voltam a hordozóban hagyni, mikor hazaértünk! Remélem erről hamar leszokik, mert kezdek kétségbe esni!

3 megjegyzés:

Laura írta...

Szinte ugyanígy zajlik nálunk is az alvás nagyon nagyon nehezen sikerül elaludni

M.Cs.Réka írta...

Annyit hallottunk már a háton közlekedésről, inkább arról tegyél fel videót! Annyira kíváncsi vagyok :)
Dani is berekedt egyszer és én is nagyon bírtam a hangját ;)

Andrea írta...

Kíváncsi vagyok a videóra, hátha nálunk is beindul az "igazi" kúszás ettől a gyakorlattól. Szerintem a mozgásfejlődéstől is nehezebben megy az alvás. Nálunk is van ilyen néhány napig, sőt heteken át éjszaka állt félálomban négykézlábra Ádám, napközben még véletlenül sem. Egyszercsak elmúlt, és most már inkább nappal folytatja a mozgást. Azért ez már jobb így...Kitartás!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner