2009. október 29., csütörtök

Étlap

Ma jutott eszembe, hogy még soha nem írtam Milla ételeiről. Hát most bepótolom. Talán 4 hónapos kora körül kezdtük el az almalevet. Erről tettem is fel videót anno. Bevezettem utána a baracklevet is. Kb. 2 hét bevezetés után a rostjaival együtt adtam az almát és a barackot. Nem helyettesítettem egy étkezését sem, mert a fő tápláléka az anyatej volt és úgy gondoltam, hogy 6 hónapos koráig főként csak azt kapjon. Ráérek utána mással etetni. Szerencsés vagyok, mert a mai napig van tejem, nem is kevés. Most viszont már nem csak ebből áll az étkezése. Bevezettük a főzelékeket (több fajta zöldség, husik, gyümölcsök). Nem mindegyiket kedveli elsőre, de nem panaszkodom, mert azért mindent megeszik. Mostmár kiváltottam három étkezését. Reggel még megvan a szopi, délben főzelék, délutáni alvásnál, ha igényli, akkor szopi (mostanában nem igényli), majd 4 körül gyümölcs rizssel vagy tejpéppel és este 7 előtt tejpép, majd fürdés után szopi. Most pedig kedd óta sajttal, túróval és gesztenyével bővült az étlap. A főzelékébe raktam sajtot, nem vettem észre változást, szerintem észre sem vette, hogy valami új dolog van a kajájában. Túrót és gesztenyét még nem adtam neki. Azaz túrót turórudi formájában már igen! Imádja! Majdnem egy egészet képes megenni egyedül úgy, hogy előtte ebédelt! Idáig nagyjából ennyi Milla étlapja! Mostmár egyre több étellel fog bővülni hónapról-hónapra!

10 megjegyzés:

AndiLeila írta...

Nagyon ügyes hogy ilyen sok mindent/félét eszik már!Csak így tovább!!
Nálunk is nagy kedvenc a túrórúdi:)).
Nagyon szép lett a blogod:)).

Andrea írta...

Meglepődtem, hirtelen annyira édes lánykás mesevilág jelent meg a képernyőn, nagyon klassz lett!!! Fantasztikusan eszik Millus, főként a tejci mellett. A gyümölcs rizssel pontosan micsoda? Mármint a rízs része "mit jelent"?
Mi nagyon le vagyunk maradva...:-)

Szilike írta...

Ha én csinálom a gyümölcspépet, akkor néha szoktam beletenni rizst is, amit a gyümikkel együtt pépesítek, hogy laktatóbb legyen! Próbáld ki! Milla nagyon szereti!

M.Cs.Réka írta...

Ó milyen királylányos lett a blog :))) Nálunk is pont ezeket kéne bevezetni, itt tartunk mi is. Húst még nem evett Milla?

Névtelen írta...

Szuper, hogy ilyen kajás! Jó, ha jól esznek!

Dia

Virág írta...

Jó az új dizájn! Nekem jobban tetszik, átláthatóbb! ;)
Túrórudit már csak én nem adtam???? Én, aki már palacsintát és mekis krumplit is....? :)))
Csoki nélkül?

Szilike írta...

Réka: De, de eszik Milla húst is! Írtam is, csak zárójelben! :)

Virág: Csokival! Akarta! Nagyon! És nem ellenkeztem! Be kell valljam, már kapott sportszeletet és fagyit is! Na persze csak kóstolót! :)

Laura írta...

Nagyon jó lett az új fejlécetek. Nagyon ügyes ám Millus anyukája és kislánya is . Csokit szereti???? Igazi lány

Szilvi írta...

Hercegnős blog a kis hercegnőnek, szuper! :-)

Adrienn írta...

Micsoda blog!!! :))) A szobája is ilyen?
Ügyesek vagytok az evéssel is!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner