2009. április 27., hétfő

2009 április 23-24 csütörtök-péntek

Csütörtökön voltunk a dokinéninél. Hála az égnek Millus nem pisilt és kakilt össze semmit! Sőt! Nagyon jól viselte a nyaggatást! A doktornéni mérlegén 3850 g volt. Lassan elérjük a 4 kilót! De ezt érzem is, mert ha sokáig rázom a fenekét, majd leszakad a karom!
Pénteken voltunk hallásvizsgálaton! Előre szólt a dokinő, hogy nem fogja ijesztegetni a kislányt, csak egy műszert dug a fülecskéjébe, ami elviselhető, tompa hangot ad ki, aminek a visszhangját vizsgálják. Milla baba ezt is nagyon jól viselte. Az ujjacskáit úgy mozgatta közben, mintha számolna. Meg is jegyezte a doki, hogy éppen öt hangot adott ki a műszer abban a pillanatban, amikor Millus is ötöt mutatott!
Majd hallásvizsgálat után mentünk a csípő ultrahangra. Sajnos Millus terpeszpelust kapott, mert nem fejlődött a csípője! Nagyon jól viseli, de én sajnálom! Olyan rossz látvány! Mintha beteg lenne. Mikor hazaértünk megmutattam neki, hogy ezt most viselnie kell. Nem túl nőies, de hasznos! Hat hétig lesz rajta, majd kontroll. Na és még az a bosszantó ebben, hogy a ruhácskái kinyúlnak ill. most vettem neki egy farmernacit, amit nem tudok ráadni. Mire letelik a 6 hét, addigra kinövi!

4 megjegyzés:

Minicsipesz írta...

Szia,
megkérdezhetem, milyen terpeszpelusotok van? Kifejezetten pelus alakú vagy kantáros? Könnyen rá tudod adni Millusra? Az én kisfiamnak is kell hordania 6 hétig, de mi ilyen terpeszbetétet kaptunk, amit a ruhán kívül kell feladni rá, ez is elég szörnyű (kantáros). Már két fajtát is vettünk, mert az első annyira csúszkált a babán.

Szilike írta...

Szia!

Mi olyat vettünk amit a pelus fölé kell rakni és olyan, mint a régi gumibugyik. Mindkét oldalán 3-3 patent van és középen egy négyezt alakú merevítő. Ez nekünk is nagy egy kicsit, de a body-val tudom stabilizálni!
Mennyi idős a picúrod?

Minicsipesz írta...

Szia,
én is ilyet szerettem volna, amiről írsz, de nem kaptunk. (most állítólag anyósom talált valahol, hát, meglátjuk). Az én kicsim vasárnap lesz 8 hetes, szóval nem sokkal idősebb, mint Millus. :)

Szilike írta...

A Wolf orvosi műszer boltban lehet kapni! De ha már van, akkor jó!
Akkor tényleg nincs sok orkülönbség a két pindúr között! :)

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner