2009. április 22., szerda

2009 április 22 Szerda

Ma voltunk védőnőnél, ugyanis Millus annyit bukik, hogy már rémisztő volt! Mint kiderült, nincs baj, csak nem zár rendesen (még) a gyomorszája és hajlamos is túlenni magát, ami elég látványosan kijön belőle!
Most 3790g és 53 cm a drágám!
Amint mérlegre raktuk (meztelenül), mindent összepisilt! Amint hideget ér a cucncija, kiereszti magából a vizet! Majd mikor levettem a mérlegről, mindent összef....sott. Még engem is! Pedig számíthattam volna rá, ugyanis mikor raktam a mérlegre nagyon feszült. Ökölbe voltak a kis kezei és vörös volt a feje. Végülis elkönyveltem, hogy nem szereti azt a szoknyát ami rajtam volt, ugyanis már másodszor tiszteli meg a kakijával!
Holnap megyünk a dokinénihez is ill. pénteken hallásvizsgálatra és csípő ultrahangra.

2 megjegyzés:

Zsuska írta...

Váltóruhát vigyél! ;´)

Ildi írta...

Ez a pisiléses dolog nálunk is így van ám, én direkt mindig visszahajtom kicsomagolás után még a pelust!:)
Bukással meg tényleg ne aggódj... Hanna is rengeteget bukik, ma reggel pl úgy ébredt, hogy először azt hittem, megizzadt a nyaka (19-20 fokos szobában...), aztán megszagoltam a haját.... Hát az a hányás szag... :DDDD De állítólag 2-3 hónapos korukban kinövik!

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner