2009. február 18., szerda

2009 február 17 Kedd

Voltam dokinál. Igaz, hogy nem híztam egy dekát sem, de a vérnyomásom elkezdett felfelé kúszni. Kaptam rá gyógyszert, amit naponta kétszer kell bevennem és minden nap mérnem kell a vérnyomásom, amit egy táblázatban vezetnem kell. Két hét múlva pedig vinnem kell magammal a dokihoz. Ha 140/80 fölé megy, akkor viszont rögtön hívnom kell a dokit. Mondta, hogy lehetőleg ne március 9-10-11-én szüljek, mert akkor továbbképzésen lesz és nem lesz Győrben! Na bumm! Amilyen mákom van tuti akkor szülök! :)
Na és a másik: Azt mondta, hogy nem lesz pici baba Millus és a méreteim miatt reménykedjünk benne, hogy természetes úton meg fogom tudni szülni! Én nem szeretnék császárt! :(

Voltam szülésfelkészítőn is. Most eljött a Zsolti is velem. Nagyon jó volt a mostani előadás. A szülés megindulásának jeleiről, a szülés előtti történésekről a kórházban és magáról a szülésről volt szó. A Zsoltinak is tetszett, mert így legalább nem érik váratlanul a történések! :)

0 megjegyzés:

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner