2009. február 10., kedd

2009 február 04-06 Szerda-Péntek

Kedden voltam dokinál és nem volt elragadtatva a 3 hét alatt felszedett súlyomtól! Igazából az amit felszedtem az víz volt! Nagyon szenvedtem tőle. Alig aludtam, mert zsibbadt a kezem és fájt. Olyannyira nem volt elragadtatva a doki, hogy szerdára berendelt a kórházba. Reggel hétre mentünk és bent is maradtam. Infúziót kaptam. Az ügyeletes doki haza akart küldeni már aznap, de az én dokim nem engedte. Még pénteken is infúziót kaptam, de hála az égnek délután hazaengedtek. Kemény diétára fogtak! :( Még az a szerencse, hogy csak a vége felé kell megállnom, hogy ne egyek össze mindent. Ezt már fejenállva is kibírom! És persze Millusért mindent!
NST is volt utolsó nap. Egész délelőtt virgonckodott Milla baba és mikor NST-re került a sor, nem elaludt???? Hiába rázták, löködték, kicsit arrébb mozdult és aludt tovább. Ez a fél óra azzal telt, hogy böködtem az oldalamat, hogy egy kis mozgást produkáljon a kisasszony!
A diétát keményen betartom és már sokkal jobb a helyzet! A kezeim még zsibbadnak és estére a lábaim is kicsit bedagadnak, de azt mondta a doki, hogy ez szülésig már így is marad!
A kórházban minden nap, szinte minden órában nézték Millus szívhangját. Nagyon jó volt hallani! És végre apa is hallotta! Ő egy ketyegő órához hasonlította! :)

0 megjegyzés:

 

Millus © 2008. Design By: SkinCorner